Widzew Łódź – Lechia Tomaszów Mazowiecki 0:0

9 czerwca 2018, 17:00 | Autor:

Dwóch rannych, ale brak zabitego w spotkaniu na szczycie III ligi. Nie brakowało walki, zaangażowania, determinacji i okazji strzeleckich, ale zabrakło najważniejszego – goli. Odwołujemy fetę i po awans jedziemy do Ostródy!



Do tego kluczowego starcia Franciszek Smuda przystąpił z aż trzema zmianami w wyjściowym składzie. Z powodu kontuzji nie mógł skorzystać z Bartłomieja Niedzieli, ale sztabowi medycznemu udało się doprowadzić do gry Dario Kristo. Do jedenastki wrócił z kolei Kacper Falon, a na ławce rezerwowych oprócz Michała Millera usiedli m.in. Daniel Mąka, Marcin Pieńkowski czy dawno niewidziany Daniel Świderski.

Zgodnie z obawami, początek meczu nie wyglądał najlepiej w wykonaniu gospodarzy. Stawka pojedynku sprawiła, że byli oni nieco „elektryczni” i jako pierwsi do sytuacji strzeleckich doszli lechiści. Dwukrotnie niecelnie uderzał Jakub Rozwandowicz, a Maciej Humerski wyłapał główkę Tomasza Płonki. Później spotkanie zrobiło się rwane i mocno przypominało zeszłoroczne Derby Łodzi, w których Widzew także długo nie mógł wyzwolić się spod ciężaru oczekiwań kibiców.

Pierwszą bramkową okazję mieliśmy dopiero w 37. minucie. Do zgranej na środek pola karnego piłki doskoczył Kacper Falon, strzelając ekwilibrystycznie z woleja. Lecącą pod poprzeczkę futbolówkę zdołał jednak odbić Mateusz Awdziewicz! Publiczność przy Piłsudskiego liczyła, że ta sytuacja doda widzewiakom skrzydeł, ale kilka minut później to tomaszowianie mieli swoją szansę. Zbyt łatwo Marcinowi Mireckiemu dał się ograć Kozłowski, ale dobrze zachował się Humerski.

W doliczonym czasie gry serca kibicom zadrżały po raz kolejny. Płonka wyprzedził Radosława Sylwestrzaka w biegowym pojedynku i gdy znalazł się już w polu karnym, został podcięty przez goniącego go stopera. Na szczęście dla miejscowych sędzia Łukasz Kuźma nie użył gwizdka, choć zdaje się, że absolutnie powinien był to zrobić. Był to ostatni ważny akcent przed zejściem piłkarzy na przerwę.



Na drugą połowę czerwono-biało-czerwoni wyszli w zmienionym składzie. Miejsce aktywnego Falona, nie wiedzieć czemu, zajął Pieńkowski, ale pierwsze fragmenty wyglądały lepiej. Zespół Smudy zaczął więcej grać piłką – po dośrodkowaniu Zuziaka piłki nie sięgnął jednak osamotniony Robert Demjan. Później nastąpiły dwa momenty, po których „Serce Łodzi” wstrzymało oddech. Najpierw doskonałej okazji nie wykorzystał Rozwandowicz, a kilkadziesiąt sekund później jeszcze lepiej Mirecki. To był ostatni dzwonek ostrzegawczy!

Po tych dwóch wydarzeniach łodzianie faktycznie zabrali się do pracy. Pojawiło się więcej akcji bokami, a dośrodkowania z tych sektorów boiska co i rusz przecinały pole karne tomaszowian. Brakowało jednak strzałów. Niecelne główka rezerwowego Pieńkowskiego to było za mało! W 72. minucie tą częścią ciała próbował też odkurzony przez Franciszka Smudę Świderski, ale on również nieco się pomylił.

Na osiem minut przed końcem regulaminowego czasu gry znów wykazać musiał się Humerski. Błąd w wyprowadzeniu piłki popełnił Sebastian Zieleniecki, a golkipera RTS próbował zaskoczyć najlepszy wśród przyjezdnych Mirecki. Więcej klarownych sytuacji już w tym spotkaniu nie było. Widzew wraca na fotel lidera, ale o awansie zadecyduje ostatni mecz!



Widzew Łódź – Lechia Tomaszów Mazowiecki 0:0

Widzew:
Humerski – Kozłowski, Sylwestrzak, Zieleniecki, Pigiel – Michalski, Kazimierowicz (58′ Świderski), Kristo (75′ Miller), Zuziak (64′ Mąka) – Falon (46′ Pieńkowski), Demjan

Rezerwowi: Małkowski – Kostkowski, Stanek

Lechia:
Awdziewicz – Jakubczyk, Cyran, Żytek, Tlaga – Bocian, Szymczak (90′ Lewiński)– Rozwandowicz (71′ Kieplin), Golański, Mirecki (85′ Kornacki) – Płonka (75′ Magdoń)

Rezerwowi: Al-Ani – Przedbora, Olszewski

Żółte kartki: Miller – Tlaga, Cholewiński (na ławce)

Sędzia: Łukasz Kuźma (Białystok)

Widzów:


Dodaj komentarz

65 komentarzy do "Widzew Łódź – Lechia Tomaszów Mazowiecki 0:0"

  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o

Po awansie mysle,ze nalezy sie podwyzka Franiowi….Milosc do klubu musi kosztowac.A tak powaznie to mam nadzieje,ze po ostatniej kolejce przeczytam,ze Mroczek obejmuje stery.

Zyjecie tym Mroczkowskim jak niektorzy Smuda.Era Franka sie skonczyla,era Mroczkowskiego nigdy nie zaczela.Kilka lat temu wyprowadzil nas na lidera po paru kolejkach.Dzis ma 50 na karku i zadnych sukcesow.Sa inni trenerzy na ktorych warto popattzec a nie w kolko gledzenie o Mroczkowskim i Majaku.

Juz wole z tym Mroczkiem wygrywac po 1:0 ale po walce jak swego czasu kiedy to wlasnie bylismy liderem ekstraklapy niz 2:0 czy 2:1 po meczarniach z Frankiem.Kto by nie przyszedl po sezonie i tak bedzie duzo bardziej wartosciowy niz Nikodem.

Cecherz już spakowany czeka na sygnał.

Mroczkowski jest wolny. Bije się o niego inny klub ? Nie. Wniosek? Widać ,że ma słabe notowania w środowisku piłkarskim i żadne darcie ryja,że tylko „on” tutaj nie ma sensu.

Myślę, że za bardzo przywiazujemy się do osób, które coś tam z Widzewem osiągnely, patrz przyklad Smudy, a teraz Mroczkowskiego, my po prostu potrzebujemy madrego i dobrego trenera, niezależnie kto nim bedzie.

Walczyc WIDZEW walczyc!!!

”26 Kolejna groźna akcja Lechii.. Widzew chyba został w szatni… bardzo źle to wygląda ”
Nie oszukujmy sie jaki taktyk(czyt Nikos) taka gra

Karny dla Lechii sędzia nas ratuje. Do dupy z tym!!!!!!kur…..!!!!!!!!

Bez jaj …gramy slabo ale karny byłby z dupy…

Ewidentny karny. Gdyby to był mecz bez znaczenia sędzia by gwizdnal a tak się bał. Słabo to wygląda.

tego karnego też bym nie gwizdnął. ale gra słaba

pewnie zobaczymy zaraz Millera gdzieś na środku pomocy lub boku obrony…. achhh ten nasz Franio taktyk lat 90tych…

Masakra

nom. zawodnicy z ekstraklasy. trener z ekstraklasy. budżet ekstraklasy, prawie. a gra…

MASAKRA

oby jakoś coś wpadło. oby wygrali. tyle tysięcy ludzi z nadzieją na wygraną i na fetowanie awansu a piłkarze jak drwale.

MASAKRA

Którzy to z ekstraklasy ? 95% składu to gracze o maks drugoligowych umiejętnościach nic więcej. Do tego Smuda dalej wystawia swoich ulubieńców. Ważne żeby skończyło się chociaż 1:0

Demjan, Mąka…

Pierwsza połowa brak chociaż jednego celnego strzału, na razie słabo oby w drugiej się obudzili i widzimy się na placu Wolności :)

Düsseldorf … Tutaj zyje,juz na stale.. wychowany 100 metrow od Stadionu . Blisko Dortmund , Leverkusen , Gelsenkirchen etc… Nie powiem , czasem na mecz pojde. Bez emocji. One zostaly na .. Widzewie . Stary Widzew !!! A potem Widzew Wschod !Trzymajcie sie !!! Dzis wszyscy razem !!!Nie zapomnialem skad pochodze. Braci sie nie traci !!!

Ewidentny karny dla Lechii, mamy szczescie

Nie ma mowy o karnym,obejrzyj powtórki,nasz obrońca nie wykonał ruchu do przeciwnika,piłkarz Lechii oparł się na nim i przewrócił.

Zapomnialem o Köln … Venlo 90 km. I w zasadzie cala Holandia do 2,5 godz jazdy od domu… W Polsce bywam rzadko… Dzis wszyscy razem !!! Choc po pierwszej polowie wyglad to … niech kazdy sam sobie dopowie…
P.S. Rocznik 1980 , pierwszy raz na meczu jeszcze , gdy gral… Wlodek Smolarek… Pamietam mecze z Gornikiem Walbrzych , Szombierkami etc. O spadku, mistrzostwach , awansie , Lidze Mistrzow nie wspominajac… Wiele klubow, jeden w sercu. Widzew Niebawem przyjade… oby juz na druga lige . Pozdrawiam wszystkich Przyjaciol!!!

Demjan inKazik do zmiany

PRZERWA ”Boisko opuści…najlepszy w zespole Falon. ”

Cuda Franka oglaszaja

dzisiaj niestety śledzę tylko na Widzewtomy i kurcze umieram z nerwów. Olać Smudów, Mroczkowskich, Michniewiczów, Płusków i innych. Panowie strzelcie dziś tą jedną bramkę więcej i pozwólcie na wesoło się upić i skakać z radości. Obiecuję, że jak wygracie wyjdę nad morze w mojej Gdyni i zakrzyknę: WIDZEW, WIDZEW RTS!

Trzeba przyznać że karny dla Lechii powinien być. Trochę wstyd…

Nie było faulu,nasz obrońca nie wykonał ruchu do piłkarza Lechii,który sam się przewrócił.

Falon zmieniony.. Szkoda komentować

modlcie sie aby nie przegrali….

Miller i Swider do ataku
i to jak najszybciej

KOMPROMITACJA !!!!!!!

Miller do ataku i to juz!!!!!!!!!!

mam nadzieje,ze Millerowi wystarczy ten kwadrans zeby strzelic chociaz jedna bramke i pokazac Franiowi,ze ten ma znikome pojecie o futbolu….A po sezonie Adios sinior Smuda

Remis z Lechia daje nam awans tylko w przypadku porazki Tomaszowa w ostatniej kolejce.Patrzac na ich gre raczej na to sie nie zanosi.No wiec ostatnie 12 minut walczyc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A nie daje nam wygranej remis jak następny mecz wygramy?

daje. wystarczy że wygramy ostatni mecz. wystarczy, magiczne słowo…

O czym Ty mówisz? W przypadku zwycięstwa w ostatniej kolejce i Widzewa i Lechii, to my wchodzimy do II ligi

no o tym właśnie napisałem. wszystko zależy od nas. wygramy wychodzimy co by sie nie działo.

Lechia remis i my remis w ostatnim meczu to tez MY wychodzimy

Po jaka cholere trzymac Demjana na boisku?

Ten mecz udowodnil , ze sportowo nie zaslugujemy na awans do magicznej „drugiej ligi” . Zamienic ich koszulkami , ten sklad Lechii przynajmniej ma jaja. O trenerze nie wspominajac. Blamaz, kompromitacja, brak slow. Mirecki, Rozwandowicz robia dzis na boisku … co chca. Albo nie chca wygrac (ciekawe czemu) albo… maja taaaakiego pecha. BLAMAZ !!! Smuda uczynil cuda. Pseudotrener . Cale zycie wiecej szczescia niz rozumu. Doslownie.

Dziwisz sie skoro strateg potrafi tylko pozycje zmieniac i nic wiecej.

„Emocje” musza byc… DO konca . O zakladach nie wspominajac… Zycie to gra… Tak dlugo jak najgorszy bukmacherski syf bedzie rzadzil pilka bedziey mieli takie „mecze” … Tyle.

To po fecie, a kto wie czy i po awansie.
Lechia powinna wygrać.

czyli za kilka miesiecy Unia Skierniewice – widzew, boję się napisać jaki wynik

Nie ma się co martwic,powtarzam ,lepiej dla nas jest w tym sezonie nie awansować,ze Smudą na ławce szybki spadek z II ligi ,dwa sezony w plecy a tak z nowym trenerem będzie w następnym sezonie szybki awans.

Drugi mecz z rzędu, gdzie jedynym dobrym określeniem będzie olbrzymie rozczarowanie. Niech tylko nie wygrają w Ostródzie…

Gdy we wrzesniu dotarlo do mnie kilka linkow dotyczacych wypowiedzi kilku znanych osobistosci na temat Nikosia bylem przekonany,ze to lekka przesada.Ale nie to nie byla przesada.Smuda z kazdym kolejnym meczem udowadnial,ze wlasnie tak jest.Ze wiedze na temat trenerki ma bliska zeru.I tak w kazdym kolejnym spotkaniu trzeba bylo sie denerwowac.Obiecana liga wciagnieta nosem ,jakos nie widze tego…..ekstraklasowa gra?Gdzie to jest……Franek pora na Ciebie……Sam zrezygnuj a jak nie to i tak po Ostrodzie polecisz.

przykre to cholernie, ale Smuda rozmienil sie na drobne.

i do tego te jego taktyki, z najlepszymi na ławce.

sytuacja nie do przyjęcia.

Pan Sapota Smudę zatrudnił, teraz Pana Michała nie ma w klubie a Smuda został.

chciałbym bardzo pisać ze dzięki Smudzie awansowaliśmy, tak jak w 1997….

To,że czas Smudy się skończył,to nie znaczy,że byle jaki obszczymurek jak ty może go opluwać.
RTS WIDZEW słynie z tego,że jest wielką rodziną i takie gnojki-internetowi napinacze nie będą niszczyć naszych legend :Smudy czy Łapińskiego.
Szacunek musi być k…wa!
Fakt faktem Franciszek Smuda powinien już zakończyć swoją trenerską karierę,ma już swoje lata i należy mu się odpoczynek.

Smuda i Demjan dowidzenia a raczej żegnaj

A co z fetą? Mamy szansę jeszcze na awans? Jak to jest?

Tak, wystarczy strzelić jednego gola więcej niż Sokół Ostróda, co nam ostatnio nie wychodzi zbytnio.

No bez jaj w Ostródzie wygramy

Takie same pierdolenie czytałem przed meczem z Lechią. Wystarczy wygrać…

No dobra ale Ostróda!!! Cmon

W Łomży też mieliśmy… Tu nie ma co gdybać, tylko niech piłkarze biorą się do roboty, bo to wstyd, mając taki potencjał, bogatą historię, siedzieć 3-ci sezon w III lidze. ŁKS wszedł sobie już do I, a jak dalej będziemy tak frajerzyć, to sobie dłużej posiedzimy w tej lidze.

Panowie Piłkarze,
walczymy do końca!

Awans jest nasz!

ale dziś moglibyśmy wszyscy razem świętować, na wspólnej Fecie, a tak musimy czekać tydzień i raczej wygrać… a z tym od 2 kolejek sobie nie radzimy!!!

Jak twoja stara pod lumpem z Abramki. W tym jestescie lepsi . Bez watpienia.

To, że Smuda to szkodnik i sabotażysta wiem od wielu kolejek, natomiast dotarło do mnie, że zawodnicy (a może i zarząd) nie chcą awansować… Możemy zapomnieć, ja już nie wierzę, mecz w Ostródzie niczego nie zmieni. Dziś zabrakło wszystkiego, ale braku walki i woli zwycięstwa nie potrafię wybaczyć. Lechia grała na czas od 30 min a nasze skórokopy nawet w 80 min opierdalaly się przy wznowieniach, koszmar! Koniec złudzeń; pozamiatane. Zakpili sobie z rzeszy dzieciaków na stadionie. Jestem strasznie wqrwiony

Bez względu na to co stanie się za tydzień w Ostródzie i Tomaszowie, bez żalu pożegnałbym Smudę (i jego sztab). Niech idzie tam gdzie Murapol. Zaryzykuję nawet, że z Przemkiem Cecherzem czy z Marcinem Płuską byłoby Nam łatwiej wywalczyć/ walczyć o II-gą ligę. Dlaczego? Bo Oni wiedzą z czym się je trzecią ligę, a Smuda prawie rok się uczył i się nie nauczył, tak samo jak języka polskiego. Kto za niego? Nie wiem jest z pewnością sporo chętnych. Radek Mroczkowski, często na widzewskich forach przywoływany na pewno by chciał WIDZEW odmłodzić, ale nowy trener to już problem i zmartwienie prezesa… Czytaj więcej »

Gdzie można obejrzeć mecz online ?

Kuźwa szkoda, chciałem gratulować awansu a tu lipa :( Życzę, aby Wasi trampkarze pokazali jaja w ostatnim meczu i wygrali w Ostródzie. Będzie katastrofa, jak zamiast jajek pokażą ogolone na łyso psity, tak jak nasze „galacticos” z Poznania w rundzie finałowej. Cały czas życzę awansu.

Przyjdźcie kurwiszony i powiedzcie nam to w twarz! Nawet na teo was na to chujki obszczymurki nie stać!

Pisząc o okazjach strzeleckich redaktor mial na mysli zespol Lechii bo Widzew gral dno brak celnych strzalow brak strzalow z dystansu i bardzo nie udane wrzutki w pole karne wygladalo to tak jak bysmy umieli grac tylko bokami a i tak nie potrafili ani dosrodkowac ani z tego skorzystac proste straty podawanie pilki lechii jedna wielka zenada

Zmiana Falona świadczy, że Smuda już nie kuma w ogóle co się dzieje

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress