Stanek został mistrzem Polski!

19 maja 2019, 19:55 | Autor:

Gdy w sierpniu poprzedniego roku Karol Stanek odchodził z Widzewa do Piasta Gliwice, wydawało się, że to dla obu stron to dobry ruch. Łodzianie zarobili na piłkarzu, który nie łapał się nawet do kadry, a on sam mógł rozwijać się w klubie Ekstraklasy.

Nikt nie mógł jednak przypuszczać, że niespełna dziewięć miesięcy później napastnik będzie mógł cieszyć się z… tytułu mistrza Polski! Tak się stało, bo Piast nie potknął się na ostatniej prostej i pokonał Lecha Poznań, dzięki czemu zapewnił sobie sensacyjne zwycięstwo w rozgrywkach.

Stanek również ma swój minimalny udział w tym osiągnięciu. Młody gracz wystąpił w jednym meczu Ekstraklasy, wchodząc na boisko w 89. minucie wyjazdowego starcia 19. kolejki z Legią Warszawa. To wystarczyło, by dzisiaj mógł pełnoprawnie cieszyć się z mistrzowskiego tytułu.

19-latek trafił do Łodzian przed rundą wiosenną sezonu 2017/2018, z łatką olbrzymiego talentu. Niestety, przez Franciszka Smudę został bardzo szybko rzucony na głęboką wodę. Nie pomogło mu to i w dziewięciu rozegranych spotkaniach nie spisywał się najlepiej. Strzelił jednak ważnego gola w pojedynku z MKS Ełk.

Warto dodać, że pracownikiem Piasta jest też Maciej Szymański, który w lipcu zostanie dyrektorem akademii Widzewa. W Gliwicach odpowiada on za metodologię szkolenia.

30
Dodaj komentarz

14 Comment threads
16 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
21 Comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Karczi

Dzięki Ci Waldek Fornalik, ocaliłeś smutny jak pizda sezon choć jedną pozytywną informacją, będą śmiechujki z legiuni oj będą, ja już pękam ze śmiechu xD

JAREK K

Święte słowa…

Mariusz

No wklad mial zajebisty…

A Widzew Mistrzem remisow

Wiecie gdzie mam te minusy. Tam gdzie Pazdzioch majtki sprzedaje czyli w d….

GiGi TSW

Paździoch majtki sprzedaje na bazarze a nie w dup*e, także nie trafiłeś z porównaniem ;-)

lewiatan137

Takiego podejścia spodziewam się po rządzących w stowarzyszeniu.Ze wybierzemy trenera i będzie prowadził drużynę CAŁY SEZON i nikt nie będzie przeszkadzał i się miotał bo będą słabe wyniki.Piast pokazał ze tylko konsekwencja w działaniu przynosi efekty.GRATULACJE DLA PIASTA .Tego też oczekuje od kibiców spokoju i powstrzymania gorących głów.

Karczi

podpisuje się poza jednym wyjątkiem, jakby Paszul został cały sezon to awans byłby do III ligi, jeśli Kaczmarek przyjdzie(wróżony przez niektórych) to powinien dostać kredyt zaufania i nasze wsparcie.

lewiatan137

No nie wiem bo jakby on ich przygotowywał to i wyniki były by inne,a co do trenera to już z twojej wypowiedzi wynika ze to nic nie da bo jak będzie jakiś nieznany bez specjalnych osiągnięć to się na niego wypniecie bo to WIDZEW i trener musi być klasa.Tylko właśnie trenerzy z klasa doprowadzili do tego ze nie awansowaliśmy,a najgorsze ze nawet nie stworzono trzonu drużyny.

I gdzie te zwolnienia z RN, zarzadu? Co juz sie wszystko uspokoilo to dalej siedza na stolkach ci co do tego doprowadzili.

Tom87

Zapoznaj się najpierw z tematem to będziesz wiedział gdzie te zwolnienia

Zapoznalem sie. Pani Agata i Pan Tarot zatudnili 30 zawodnikow. To oni sa odpowiedzialni za to. Jakos nie slychac by ktos z RN czy Zarzadu odszedl. Nikt tego na siebie nie wezmie. No skad. Mnie wtedy nie bylo bylem na urlopie. Drugi ja dopiero zaczolem tu pracowac. Trzeci nie my zwolnilismy Mroczka. Czwarty ale to fakt 14 baniek ni ma.

Tom87

No to jeżeli się zapoznałeś i tego nie rozumiesz to współczuję.

PrawdeWamPowiem

No to mu wytłumacz jak jesteś taki kozak.

dino

ku..a mac Piast miał coś ponad 25 mln i mistrzem został….no u nas tęż ,,mistrzostwo,, śmieją się wszyscy z nas…

Tom87

Może jeszcze obiad mu zrobić? Jak nie potraficie czytać oświadczeń klubu ze ZROZUMIENIEM to już wasz problem. Pozdro.

Tom87

Cieszyłaś się k****o, że nie awansowaliśmy, to teraz ja pytam – gdzie Twoje berło berło i korona k****o p*******a

RwR

Spiewalem tak w 1997 …U nich na lazienkowskiej… Mialem niespelna 17 lat :-)))

Dino1969

za mało jednej gwiazdki w drugim wyrazie

Zygfryd

Gdzie jest TO berło, berł i korona…a nie żadne tam ‚Twoje’ :-/

Mar

Na kazdym szczeblu polskiej pseudoligi sa cwiercamatorzy. Wiadomo bylo, ze taka pyra odda punkty by upokorzyc legla. Ale sposob w jaki stracili bramke to dozywocie dla obroncy i bramkarza. To, ze wygrywac nie umiemy to jasne od lat, ale my mawet kurwa nie umiemy oddac meczu bez podejrzen, bez kichy. Przedostatni taki przypadek oglądałem na zywo pofczas meczu Widzew parkiety. Mimo wszystko na szczescie legła ku…wa Warszawa

Mariusz

Czy ktoś ogarnia co się dzieje z forum? mi od dwóch dni nie działa, pokazuje jakiś błąd 502…działa wam?

fan zimnej kiełby

Odpalcie forum w końcu bo wali nudą. Już nie będziemy cisnąć po kiełbie.. xD

Szyman

W Ekstraklasie nowe prawo
2 miejsce dla ciebie warszawo

Siames

Jaki kraj taki miszcz

Tom87

W takiej Anglii całkiem niedawno mistrzem zostało Leicester. No ale masz „rację” jaki kraj taki mistrz ;) No chyba, że wolałeś cwelke za mistrza, to wolę zostawić to bez komentarza.

Bartek

Pamiętam słowa Fornalika po 45 min. gdzie grał w sparingu Stanek – ma w sobie coś Ale jeszcze nie wiem co i to kupił.

Malina

Znów się podniecacie że 7egła dostała, owszem bawi mnie to, ale pierdolić ciągle to samo i będąc w czarnej dupie to już nudy na pudy. Trochę pokory, bo i z łks’u też siupy robiliśmy…

Wilkowaty

Przypominam, że nikt inny , tylko „ kibice” parę lat temu pogonili, z Widzewa, Waldka Fornalika , gdy zespół był na pierwszym miejscu w 1 lidze. Nie podobały się zwycięstwa jednobramkowe i styl gry….

piotr

raczej knur,bo chciał Janosika. wtedy knur z jogurtem rządzili, aż się nóż sam ostrzy jak sobie to przypomnę

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress