Dobi straci pracę przed startem rundy?!

23 stycznia 2021, 16:11 | Autor:

Kibice Widzewa wielokrotnie mogli się przekonać o braku cierpliwości wśród działaczy klubu. Wygląda na to, że wkrótce znów będą mogli się o tym przekonać, bo jak mówi się w środowisku – na włosku wisi posada pierwszego trenera.

Zatrudnienie Enkeleida Dobiego latem ubiegłego roku miało być zmianą polityki sportowej. W RTS chcieli skończyć z drogimi zakupami, przebudować zespół nawet kosztem wyników w pierwszym sezonie po awansie do I ligi, a jako wykonawcę tych działań wybrano właśnie Albańczyka. Szkoleniowiec wyróżniał się wizją gry – szybkiej, agresywnej, ofensywnej. Jednym słowem, pasującej do zatraconej ostatnio tożsamości czerwono-biało-czerwonych.

W rundzie jesiennej daleko było jednak od realizacji tych planów. Widzewiacy z biegiem ligowych kolejek poprawili grę w obronie, ale kulała ofensywa. Pozycja Dobiego zaczęła słabnąć, a gdy zespół skończył rozgrywki na trzynastym miejscu (ma dwa zaległe mecze), uaktywniła się część działaczy, chcąca dokonać zmiany na ławce trenerskiej. W pierwszej chwili nowy zarząd spółki ciśnienie wytrzymał, dotychczasowy szkoleniowiec zachował posadę i 7 stycznia zaczął przygotowania do rundy wiosennej ze swoimi piłkarzami.

Krytyka Dobiego jednak nie ustała, ponieważ łodzianie nie zachwycają swoją postawą na tle trzecioligowych sparingowych rywali. Do tego w kuluarach mówi się, że pomiędzy Albańczykiem a zawodnikami nie ma „chemii” oraz że gracze nie czują odpowiedniego respektu wobec przełożonego. Pomysł ze zmianą trenera powrócił i jest coraz bliżej realizacji. Jak podała właśnie „Wyborcza”, roszada może nastąpić jeszcze w trakcie przerwy zimowej.

Pojawiły się już nawet pierwsze przymiarki osobowe. W tekście czytamy, że szefom Widzewa marzyłoby się zatrudnienie zwolnionego niedawno z Arki Gdynia Ireneusza Mamrota, ale nie ma na to wolnych środków. Trwają więc poszukiwania tańszych rozwiązań, a wśród nich przewinęło się nazwisko między innymi Piotra Mosóra, który obserwował sobotni sparing z Polonią Warszawa bezpośrednio z ośrodka treningowego na Łodziance. Zdaniem „Wyborczej” miałaby to jednak być kandydatura mało prawdopodobna, tak jak wspominany już kilka tygodni temu na łamach „Przeglądu Sportowego” Adrian Stawski.

Bardzo możliwe jest natomiast postawienie na ludzi, którzy w klubie już są. Byłoby to najtańsze wyjście, polegające na powierzeniu drużyny albo Andrzejowi Kretkowi, który obecnie jest w kierownictwie Akademii Widzewa albo Marcinowi Broniszewskiemu. On także posiada stosowne uprawnienia i jest blisko drużyny. Od sierpnia pełni rolę asystenta Dobiego, ale od początku trudno było uwierzyć, że na dłużej planuje być tylko czyimś pomocnikiem. Właśnie nadarza się okazja, by zaliczyć „awans”.

Na razie Enkeleid Dobi wciąż jest pierwszym trenerem czerwono-biało-czerwonych, ale z pewnością nie można mówić, że znajduje się w komfortowej sytuacji. Bardzo prawdopodobne jest, że szkoleniowiec nie doczeka początku rundy wiosennej, co idealnie wpisywałoby się w dotychczasową strategię klubu – ciągłe rotacje na najbardziej kluczowych stanowiskach (prezesi, dyrektorzy sportowi i w końcu trenerzy). Przy al. Piłsudskiego chcą podjąć ostateczną decyzję przed wylotem na zgrupowanie w Turcji – usłyszał WTM.

Subskrybuj
Powiadom o
179 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Piknik
3 lat temu

Mam dość. Jak go wyrzuca to oddam karnet. Czy w tym klubie kiedyś będzie normalnie?

Łahcim
Odpowiedź do  Piknik
3 lat temu

Podpisuje się pod tym. Kupuje karnety od początku nowego stadionu, choć na nim nigdy nie byłem – mieszkam w UK od 15 lat. Ponadto, przestane kupować koszulki etc. I chyba tez przestane oglądać mecze. I przestane się interesować co się w tym klubie dzieje. Dlaczego? Bo mam kurwa dość tej szopki która cały czas stowarzyszenie robi z tym biednym klubem od reaktywacji. Kurwa jak nie Cacek to teraz ci idioci.

Wiara spod zegara
Odpowiedź do  Łahcim
3 lat temu

To pal wroty sezonowcu kibicem sie jest a nie bywa nie masz w sercu widzewa I widzewskiej krwi to idz na pejsow

Krzysztof
Odpowiedź do  Wiara spod zegara
3 lat temu

On ma wieksze serce do klubu od Ciebie, a ty taki zakochany w Widzewie skoro nie przeszkadza Ci co sie dzieje w ukochanym Widzewie? Byc moze jestes z grona tych co ciagna kaske z klubu, kielbasiarz? Czy inna funkcja? Tu miarka sie przebrala, kogo nie pytam wkurw na maxa na ten syf zrobiony przez stowarzyszenie. Jak podziekowali za zakup karnetow na jesieni? Na mecze nie chodzilismy a oni nawet slowem sie nie odezwali o jakiejs promocji w sklepiku… byle im sie kasa na koncie zgadzala i balet za nasze. Zaraz bedzie lament do kibicow…kupujcie karnety bo jest ciezko, wszystkim jest… Czytaj więcej »

1910
Odpowiedź do  Krzysztof
3 lat temu

Brawo Krzysztof. Banda złodziejstwa przyssała się do tego klubu i udają wiernych.

Łahcim
Odpowiedź do  Wiara spod zegara
3 lat temu

Aż żal mi coś ci pisać.

TOmmy
Odpowiedź do  Wiara spod zegara
3 lat temu

Narysuj sobie duzy krzyzyk na scianie, weź długi rozbieg i postaraj się trafić w niego głową… Ręce opadają

romek
Odpowiedź do  TOmmy
3 lat temu

Tak zrobiłem…Heureka! ruchy działaczy przy P138 bardziej przypominają magiel lub pralnię, niż profesjonalny klub. Kasa przeznaczona na odprawy to może być niezły I-ligowy budżet. P.S i głowa boli mniej, w porównaniu z oglądaniem tej żenady

Bardziej wierzący spod Zegara
Odpowiedź do  Wiara spod zegara
3 lat temu

Kolego po co atakujesz od razu. Ja również przychylam się do zdania kolegi. Jak możesz nazywać go sezonowcem? Chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Tylko spokój i mądre decyzję mogą nas uratowac, a nie chaos gorszy niż u baby w szczycie hormonalnej burzy! Lepiej kieruj agresję w stronę bezjajecznego stowarzyszenia, a nie braci po szału.

WIDZEWIAK
Odpowiedź do  Wiara spod zegara
3 lat temu

O jakich sezonowcach mowa Wiaro ”z pod” zegara?Przeciez od 23 lat nie mamy zadnych sukcesow.

Marian72
Odpowiedź do  Wiara spod zegara
3 lat temu

Piszesz do kibica, trochę grzeczniej kolego, ja chodzę na WIDZEW od 29 lat, może jeszcze Ciebie na świecie wtedy nie było, nie wiem, ale Cię nie obrażam. Też mam takie same odczucia jak kolega, nie rzucę karnetem, ale nie oczekuj, że będziemy się biernie przyglądać, cieszyć i udawać, że jest super. Pójście na mecz zjedzenie kiełby oraz darcie mordy przez 90 minut to nie wszystko. Jeśli Tobie odpowiada ten zamęt, taka gra, miejsce w tabeli, i przegrane derby z zatorowcami z amfiteatru, to nawet nie można Cię nazwać sezonowcem bo nie rozumiesz czym kiedyś był Wielki WIDZEW jak grał i… Czytaj więcej »

Widzewiak
Odpowiedź do  Wiara spod zegara
3 lat temu

Dobrze mowi i tak mysli juz wiekszosc kibicow a jak Ty jestes zadowolony z tego co sie dzieje w naszym klubie to mozesz chodzic sobie na mecze rezerw bo tam presji wyniku niema !

Dss
Odpowiedź do  Wiara spod zegara
3 lat temu

Wiara spod zegara- jestes szczeniakiem mocny w necie, tchorz w realnym świecie

Marcin
Odpowiedź do  Łahcim
3 lat temu

Ja mam takie samo doświadczenie, mieszkając w UK płace karnet,ale raz byłem na nowym stadionie podczas euro. Ludzie za nasze pieniądze i dla chwały swoich dochodów tylko,a nie klubu podejmują ciągłe błędne decyzje.

West
Odpowiedź do  Łahcim
3 lat temu

Łachcim – możesz rozwinąć temat o tej szopce- bo dla mnie szopką byłoby zatrzymanie Dobiego – mam nadzieję ,że zarząd nie będzie chował głowy w piasek i zajmie właściwe stanowisko w tej kwestii – a nie dopiero po szkodzie czyli w czerwcu – nadmieniam, że też kupuję karnet jak większość pewnie tu piszących od nowego stadionu – I też mieszkam za granicą – I nie wyobrażam sobie żebym w następnym sezonie miał płacić za ośmieszanie Widzewa przez Dobiego – koniec klubu wzajemnej adoracji – czas wreszcie zrobić krok do przodu – a Dobi niech się wres zcie rozliczy za ostatnie… Czytaj więcej »

Łahcim
Odpowiedź do  West
3 lat temu

Jeśli nam ci rozwijać o tej szopce to nie mamy o czym gadać. Jest mi Poprostu kurewsko przykro na to na co patrzę w moim ukochanym klubie. Dla mnie niezapomniany sezon 05/06, kiedy mój tata już był w uk, ja opuściłem tylko mecz w Radomiu gdzie przegraliśmy 2:3. Jako 11/12 latek, ojca znajomi mnie brali ze sobą na wyjazdy. Piękne czasy. Powiem tez o moim ostatnim meczu. Widzew – Podbeskidzie. Pizgało, był śnieg. Mecz o 13:30. Chyba tylko zegar i kryta były otwarte. 2 małpki przed meczem przyjąłem. Rok 2011 albo 2012. Ale mogę się mylić, tak jak i z… Czytaj więcej »

Fanatyk
Odpowiedź do  Piknik
3 lat temu

Ja też. Oddaje karnet i kończę się tym podniecać. Niech Szor zostanie trenerem i z Kretkiem i Pawlakiem prowadzi cyrk.

Wior
Odpowiedź do  Fanatyk
3 lat temu

Dokładnie! Puchalski ze swoja klika kręcą walki. Kupowalem lojalnie kazdy karnet ale tym ch*** z stowarzyszenie juz wiecej kabzy nie nabije

Andrzej
Odpowiedź do  Piknik
3 lat temu

Dobi przez 6 miesięcy nie zrobił żadnych roszady w zespole nie zmienił nic nie sprowadził żadnego piłkarza nie odstawił na ławkę żadnego źle grającego nie widzi że piłkarz prawo nozny nie daje rady na lewej stronie z uporem maniaka robi coś co nie daje efektu . Jaki cel jest dawanie jeszcze mu 6 miesięcy jak po pierwszych porażkach w lidze każdy z was będzie krzyczał co to za trener co tylko przegrywa i będziecie sami go zwalniać

Qbek
Odpowiedź do  Andrzej
3 lat temu

W Polkowicach udawało mu się a u nas po pół roku już wiedzą że się nie uda. I tak jest z każdym trenerem co do nas przychodzi. Pół roku i out. Jeszcze za zerwanie kontraktu trzeba co nie którym odprawę słoną dać. Trudno to przyznać ale działacze powoli przewyższają cycka w swoich działaniach. Ale co się dziwić jeżeli w stowarzyszeniu siedzą komornicy i prawnicy. Ciekawe czy to nie ci sami co rozgrabili klub po cycku.

Wiater
Odpowiedź do  Piknik
3 lat temu

Dokładnie tak
Jeśli mamy szukać alternatywy a nie stać nasz przepastny budżet nawet na Mamrota to o czym my gadamy. Ogarnijcie się kurwa Bracia po szalu, i nie róbmy przemeblowania co rundę. Chcecie jakości to cierpliwości i stabilności. A nie później płaczecie że drużyna z 8 razy mniejszym budżetem nas jedzie.
Jedzie po nas bo mają ustabilizowana pozycję , chłopaki z mniejszymi nazwiskami ale waleczni i zgrani.

Andrzej
Odpowiedź do  Piknik
3 lat temu

6 miesięcy pracy trenera nie zrobił żadnych roszady w zespole nie wprowadza nowych piłkarzy wytypowanych z jego inicjatywy nie cofa na ławkę źle grających piłkarzy z uporem maniaka robi coś co nie daje efektu nie widzi że piłkarz prawo nozny nie daje rady na lewej stronie z uporem chce to zmienić choć widać ze nie ma sensu zamiast zyskiwać to traci autorytet. Jestem pewien ze po pierwszych porażkach w lidze większość z was sama będzie domagać się zwolnienia trenera . Ps. Dziękuję za minusy

w&r
Odpowiedź do  Piknik
3 lat temu

Popieram zarząd w 100%, drużyna nie może grać bez trenera! A wszyscy znawcy za granicy zluzujcie karnety bo ludzie w Polsce czekają.

w&r
Odpowiedź do  w&r
3 lat temu

Żeby nie było kupiłem karnet na wiosnę 2017 i byłem na meczu otwarcia, niestety praca mi nie pozwala bywać regularnie na stadionie więc wiedząc że są chętni zrezygnowałem z zakupu kolejnych karnetów.

w&r
Odpowiedź do  w&r
3 lat temu

Byłem też na ostatnim meczu pożegnać stary stadion jakoś nie było za wiele ludzi jak teraz, a co do trenera powinien nim zostać Broniszewski bo z pewnością ma większe doświadczenie i wiedzę fachową od pomyłki którą jest Dobi zatrudniony przez pomyłkę Pajączek, baba i męska piłka nożna to pewne nieszczęście.

Łahcim
Odpowiedź do  w&r
3 lat temu

No w chuj gościu. Kretek albo Mosór tutaj dadzą radę xd pozdro

Heh
Odpowiedź do  Piknik
3 lat temu

Bez zmartwien..oddasz kupie ja mam juz 3 kupie czwarty wypier….aj

Czerwone Teofilów
Odpowiedź do  Piknik
3 lat temu

Ale praktycznie większość z tych zmian jest też wymuszana przez kibiców którzy ciągle narzekają…
Skończcie ciągle narzekać to będzie owiele lepiej, w końcu trzeba zrozumieć że na ten moment jesteśmy sredniakiem(beniaminkiem) w 1 lidze, mieliśmy budować zarząd i drużynę, na Pajączek były wieszane psy, teraz za przegrane sparingi wiesza się psy na Dobim…

Gregory
3 lat temu

” i nie zmienia się nic ” …

West
Odpowiedź do  Gregory
3 lat temu

Dobi to nie trener z którym można robić awans – to oczywista oczywistość – gramy prymitywnie i naiwnie – taktycznie też wygląda to słabo – Widzew to dla Dobiego za wysokie progi – ogólnie jaki klub na poziomie 1 ligi zatru dxniłby obecnie Dobiego? – żaden – jego myśl szkoleniowa kończy się max. na poziomie środka tabeli 2 ligi – nie usłyszałem jeszcze żadnego podsumowania rundy jesiennej ze strony trenera czy też rozliczenia ze strony zarządu – czy drużyna zrobiła jakieś postępy i jakie są podstawy do myślenia o walce o czołową 6- tę z tym trenerem – a wypowiedzi… Czytaj więcej »

1910
Odpowiedź do  West
3 lat temu

Przecież podobno zgarneliśmy Dobiego z przed nosa Jagielloni….to jak to jest w końcu ? No chyba,że ten co pisał artykuł o tym na Widzew to my zwyczajnie kłamał. Szor bierz tą swoją zgraję i idż na stragan handlować spodniami.

Bartollo
Odpowiedź do  West
3 lat temu

Kolego „WEST” ale zrozum że większość kibiców w tych komentarzach nie broni trenera bo to nie jest moment na rozliczenie jego pracy… My jesteśmy „wkurzeni” na ten nieustanny brak stabilizacji!!! Ktoś tego trenera zatrudnił i to nie była decyzja jednej osoby więc zakładam, że nie jest to gość z przypadku. Teraz w trakcie przygotowań zrobimy kolejny „kogiel mogiel” kolejny trener z „łapanki” znowu runda stracona, a na koniec sezonu mieszane uczucia bo przecież przejął drużynę w trakcie przygotowań itd. My chcemy jedynie aby ktoś brał odpowiedzialność za te decyzje!!!

West
Odpowiedź do  Bartollo
3 lat temu

Bartoilo – brniemy w nicość – zmiana trenera to rzecz oczywista bo inaczej to będzie kolejna stracona runda A latem trzeba będzie zaczynać od nowa – a jeszcze bardziej potrzeba nam inwestora/właściciela – który będzie w stanie nad tym zapanować – każdy liczący się klub to ma czy Lech Rutkowskiego czy legła Mioduskiego (wtedy wydają prywatne pieniądze i bardziej liczą każdą złotówkę) – obecne rozdanie nic nie wnosi – jesteśmy grupą wzajemnej adoracji gdzie nikt nikomu nie zrobi krzywdy – a pieniądze wnoszą kibice A jak wiadomo nie swoje najlepiej wydawać na prawo i lewo a efektu nie ma żadnego… Czytaj więcej »

Qbek
Odpowiedź do  West
3 lat temu

Co masz na myśli runda stracona? Brak awansu czy brak kadry, dobranych zawodników, zgrania, ciekawej gry? Ja wolę to drugie choćby miałoby to trwać dwa lata. Chyba nie wierzysz że jeżeli jakimś cudem po marnej grze awansujemy wytrzymamy w ekstraklasie dłużej niż rok.

Kibic1910
Odpowiedź do  Gregory
3 lat temu

I nie zmienia się nic, dalej trzeba żyć. Tragikomedii ciąg dalszy.

Zgredzik
Odpowiedź do  Gregory
3 lat temu

O to chodzi że zmienia się wszystkich oprócz zarządu. Struktura przerośnięta ponad stan, za nic nie biorąca odpowiedzialności. Pasożyty niszczące klub od środka. Szybciej doczekam emerytury ( mam 43 lata ) niż tego że Szor i spółka wpuszczą tu jakiegoś inwestora.

Andrzej
3 lat temu

Moim zdaniem dobra decyzja nie widać poprawy gry ani jakiegoś planu w działaniach . Respektu dla niego i dla kibiców też nie ma im szybciej tym lepiej

andirts
Odpowiedź do  Andrzej
3 lat temu

Tak masz rację. Gratuluję. Weźmy Mosóra….to je cyrkus i skandaloza co się w tym klubie wyrabia

Odpowiedź do  Andrzej
3 lat temu

Dobi nigdy nie powinien być zatrudniony to jedno. Drugie pod jego skrzydłami żaden literalnie żaden z piłkarzy nie poczynił postępów a w przypadku bramkarzy wręcz cofnęli się w piłkarskim fachu.
A jak widzę ewentualnych następców to … krew mnie zalewa. Mam pytanie do działaczy gdzie Ci piłkarze do pierwszego składu z którymi niby były prowadzone rozmowy równolegle z transferem Tomczyka? Co po nowym trenerzy jak dalej nie mamy środkowego rozgrywającego pomocnika. Andrzeju zauważyłem że jakoś od niedawna osoby które jak ty trafnie oceniają sytuację dziwnym zbiegiem okoliczności zbierają minusy….

Andrzej
Odpowiedź do  Darek k
3 lat temu

Też to widzę ale to taki urok prawda jest raczej mało medialna i koli .Nie jestem zwolennikiem zmian co 6 miesięcy ale Dobi nie jest w stanie nic z tej ekipy wyciągnąć a tym bardziej nie ma wpływu na transferze nowych

Piotr Z.
3 lat temu

No, nie wiem, nie wiem. Jeśli stracił dobry kontakt z szatnią, to może być jakiś dodatkowy argument (coś jak Brzęczek). Co do ew. następców to trudno się wypowiadać- to trochę jak rzucanie lotkami do tarczy, z zamkniętymi oczami.

Zielony
Odpowiedź do  Piotr Z.
3 lat temu

to może trzeba kogoś z tej szatni wyj…… bo się w głowach poprzewracało . Może wtedy też na górze głowy ostygną. Spokojna praca z wybraną grupą zawodników plus dwa wzmocnienia i powinno być ok a nie co pół roku nowy treneiro i zaciąg nowych piłkarzyków za grubą kasę. a Kretek i Broniszewski to niech z dala się trzymają, mieli już swoje 5 minut w NASZYM Klubie

Tomek 66
3 lat temu

Jest wolny Brzęczek…

urek
3 lat temu

Kretek? Cudownie!

obiektyw
Odpowiedź do  urek
3 lat temu

Jak ma być Kretek, to już lepiej niech zrobią ruch jak Derby County z Rooneyem – Robak niech zostanie trenerem. Ewentualnie masażysta czy ktoś inny, na pewno nie będzie gorszy od Kretka. Wg mnie Dobi powinien zostać przynajmniej do jakiejś 5-6 kolejki wiosennej – po całym okresie przygotowawczym można zacząć go wtedy racjonalnie oceniać (latem miał bardzo mało czasu, wzmocnienia już w trakcie rundy, chociaż teraz transfery mimo zapowiedzi też coś topornie idą), jak będzie to wyglądało nadal tak słabo zto go pożegnać i wziąć kogoś z myślą o dokończeniu sezonu na budowaniu składu na nowy sezon, a jak będzie… Czytaj więcej »

Piotr Z.
Odpowiedź do  obiektyw
3 lat temu

Zwalnianie, czy nie zwalnianie, po 5-6 kolejkach, to dopiero bzdura. Ale ci ewentualnie kandydaci to rzeczywiście „zapchajdziury”.

obiektyw
Odpowiedź do  Piotr Z.
3 lat temu

Owszem, może po 5-6 kolejkach „normalnie” to zły pomysł, ale na pewno nie wcześniej (bo trzeba zobaczyć jak drużyna wygląda po pełnym okresie przygotowawczym z trenerem), a jeśli będzie kiepsko w tych pierwszych kilku meczach to ten sezon można spisać na straty (a akurat w tym sezonie spadek raczej nie grozi bo spada tylko 1 drużyna) to można już zatrudnić kogoś (o ile ktoś sensowny będzie wtedy dostępny) kto na spokojnie bez presji wykorzysta pozostałe mecze sezonu na budowę drużyny na kolejny sezon.

Arcodinho
Odpowiedź do  urek
3 lat temu

To już wolałbym Płuskę xD

Młody 1910
3 lat temu

Jak nie ma środków, przecież ponoć mamy budżet w granicach 18-20 mln złotych

rts
3 lat temu

Szef kuchni serwuje od dawna dania ciężko strawne, powodujące zgagę, ale zmiana na persony typu Mosór, Kretek, Broniszewski, Stawski itp. to zmiany paszulewiczopodobne. Na trenera przez T, który ma umiejętności i miałby posłuch w szatni zapewne brak funduszy więc nie pozostaje nic innego jak nie zadłużać klubu, dograć przegrany już sezon do końca i znaleźć inwestora, który wyłoży pieniądze i weźmie odpowiedzialność za rozwój klubu, który rozpocząłby się od przyszłego sezonu.

TOmmy
Odpowiedź do  rts
3 lat temu

Jaki trener przez duze „T” przyjdzie do takiego burdelu, dodatkowo widząc, ze ten klub to trenerska karuzela. Kilka słabych miesięcy i Cię nie ma. Plama na trenerskim CV.

Luke 975
Odpowiedź do  rts
3 lat temu

Nie dopuszczą inwestora bo nie byłoby władzy i co się z tym wiąże lekkiej kaski. Są u nas dwa podmioty co są w kolejce do kasy spółka i stowarzyszenie, więc jak to podzielić?

Saylar
Odpowiedź do  Luke 975
3 lat temu

Odciąć ich od kasy nie kupując karnetów tylko przejść na bilety. Może wtedy sami odejdą gdy nie będzie kasy z góry i trzeba będzie wziąść się do roboty ,aby ją dla klubu zarobić. A tego to oni nie potrafią.

1984
3 lat temu

Nareszcie jakiś pozytywny news. Pytanie kto w zamian, czyzby Brzęczek?:D Z tym przepłaconym szrotem to i Jurgen Klopp nie dałby rady.

1981
Odpowiedź do  1984
3 lat temu

Co ty tam wiesz? Słyszałem, że Guardiola.:DD A tak na poważnie, powinniśmy zaproponować robotę jakiemuś charakternemu trenerowi, żeby wpoił Naszym (póki co)”piłkarzom” sporą dawkę charakteru. Szkoda, że nie zdecydowaliśmy się na Manciniego przed Dobim

Kuba
3 lat temu

To już nie jest komedia, to jest dramat…

Donki
3 lat temu

Już prawie mi wyleciało z głowy że jeszcze trenera nie zwalnialiśmy w tym sezonie xD w takim razie do roboty, zwalniać Dobiego bo ja jego miejsce już jest nowy półroczny trener który też będzie zwolniony XD

A PENSJE ZA NICH I ODPRAWY ZAPŁACĄ CI NAIWNI KIBICE KTÓRZY MAJĄ PORTFELE Z GUMY

Radek
3 lat temu

Ohoho zaczyna się. Chłop pół roku w klubie i ma robić papa. I jak tu ma być normalnie w naszym Widzewku ? :-/

karamboll
3 lat temu

Ten klub to kompletne szaleństwo. To koniec. Mój kielich był pełny po brzegi i właśnie się przelewa….

bl70
3 lat temu

Nie ma kasy na dobrego trenera?!
To po jakigo wała robić jakieś kombinacje. Zmienić słabego na gorszego?

Widzewiak
Odpowiedź do  bl70
3 lat temu

Tak,a O co chodzi?

Daniel
3 lat temu

Broniszewski w żadnej drużynie nie sprawdził się jako pierwszy trener.

mAaiK
3 lat temu

w WIDZEWIE nie szanuje sie ludzi i szasta sie pieniędzmi na lewo i prawo. W dużej części NASZYMI PIENIĘDZMI !!! Pozbyto się w bardzo brzydki sposób wielu trenerów i piłkarzy (m.in. tych których sami chcieliśmy: Smuda, Mroczkowski, Smółka. Robiono to w ostatniej chwili bez racjonalnego planu na przyszłość. Żeby jeszcze te decyzje daly efekt sportowy, a my awansowaliśmy dzięki temu , ze GKS Katowice trafił w słupek w ostatniej akcji meczu… Żeby jeszcze te decyzje dały efekt finansowy, a my mamy budżet prasie6 20 mln zł co rok i brak oszczędności grając na poziomie 4,3,2 ligi. I jeszcze teraz pomysł… Czytaj więcej »

cuccuredu
Odpowiedź do  mAaiK
3 lat temu

Awansowaliśmy bo wywalczyliśmy miejse premiowane awansem.GKS za nas punktów nie zdobywał.

Piotrek
Odpowiedź do  mAaiK
3 lat temu

no do 20 mln to kilka grubych baniek brakuje prawie.co z tego że budżet jest duzy jak na sprawy czysto sportowe to nawet połowa nie idzie

Marian
3 lat temu

Co za idiotyzm… Nawet nie chce mi się tego czytać. Jeśli to sie stanie faktem to znaczy, że to jest dom wariatów a nie klub. Wymieniać trenera co runde to absurd, moze bedziemy wymieniac po kazdym przegranym meczu?

1910
Odpowiedź do  Marian
3 lat temu

Spokojnie Marian…te cymbały przeczytają komentarze i do maja wstrzymają się z tym swoim Mamrotem,czy innym dziadem.Ale tylko do maja,a póżniej dziadostwa ciąg dalszy i zaciąganie długów.Oficjalny powód podadzą,że pandemia ich do tego zmusza.

Gucio
3 lat temu

Sezon ogórkowy w pełni.

FAN
3 lat temu

Od poczatku nie bylem zwolennikiem zatrudnienia Dobiego. Zdania nie zmienilem bo nie widac zadnego progressu u pilkarzy. Natomiast nazwiska ktore padaja jako nastepcy to jakis dramat, to juz wole aby Dobi prowadzil zespol do konca rundy i wtedy w zaleznosci od wyniku podejmie sie decyzje co do jego przyszlosci.

TOmmy
3 lat temu

Z takim podejściem, to nawet trener z „nazwiskiem” tu nie przyjdzie, bo będzie wiedział, ze jak nie pyknie od razu, to zaraz on będzie pyknięty. Nie wypie/dala się trenera w połowie przygotowań. Bo przyjdzie inny typ, powie ze miał mniej czasu i tak prze/ebiemy sobie znowu całą rundę. Odwracają uwagę od transferów, biora na testy jakis szrot. Jakby te dzieciaki miały talent, to byłyby w akademiach innych klubów a nie na testach w 1 lidze. Przychodzi Tomczyk, okazuje sie ze ma zaległości! TYP BYŁ W KADRZE ZESPOŁU EKSTRAKLASY! TRENOWAŁ DO POŁOWY GRUDNIA I MA ZALEGŁOSCI?! Zarząd rozwala potencjał tego klubu… Czytaj więcej »

Luke 975
Odpowiedź do  TOmmy
3 lat temu

Jaki potencjał? Przecież to sam szrot jak co nie którzy piszą. I nie ma co rozwalać bo to już dawno nie istnieje, to tylko firma gdzie zarabia się na naiwnych kibicach

TOmmy
Odpowiedź do  Luke 975
3 lat temu

Potencjał w marce cały czas jest.Nie mówimy o Polkowicach, tylko wielkim ośrodku z nowym stadionem i bazą kibiców. Dowodem tego potencjału jest o dziwo cały czas duza liczba firm, które z jakiegoś powodu reklamują się w tym cyrku. Niestety z kazdym półroczem, ten potencjał maleje. Jedyny ratunek to inwestor i odsunięcie tych prosiaków od koryta ;)

Wuuuuuujek1910
3 lat temu

Im tańszy trener tym gorzej… Ale zwolnienie dobiego byłoby wszystkim na rękę przepomnijcie wszyscy sobie co się działo z Górnikiem Polkowice zza kadencji Dobiego a co się dzieje z Górnikiem teraz bez Dobiego :)

TOmmy
Odpowiedź do  Wuuuuuujek1910
3 lat temu

Nie bronię gościa i nie ganię gościa. Ale moze zrobił w Polkowicach fajny zespół, który po jego odejściu dalej fajnie funkcjonuje, bo zmiana warty była płynna i nadal jest ciągłośc projektu. Nie tak jak u nas. Zmiana dla zmiany i podejście „ch/j, moze sie uda” Mozna nie być jego fanem, ale tez bez przesady.

Mr. X
Odpowiedź do  Wuuuuuujek1910
3 lat temu

Hm…
O ile dobrze pamiętam, to rok temu na wiosnę Polkowice było jednym z lepiej punktujących drużyn w 2 lidze.
W tabeli wiosny byliby w czołówce.

rts
3 lat temu

A ja się zastanawiałem swego czasu kto i po co kolejny raz wsadził na stołek w Widzewie syna Mieczysława od wylewu krwi do palca. Mija niedługi czas i pewne klocki składają się w pewną całość.

M1910
3 lat temu

Kretek i Broniszewski to chyba żart…

dino
3 lat temu

Zwalniają bo chcą miec kolejnego trenera na etacie….

TOmmy
3 lat temu

Wygląda na to, ze kupując kartety i gadzety, tylko szkodzimy klubowi, bo dajemy tym frajerom kasę do zabawy w klub piłkarski. Zaczyna to wyglądać tak, ze NIE kupując karnetu jesteśmy w stanie pomóc bardziej, bo moze zaczęliby wtedy bardziej patrzeć w stronę inwestorów.

Żenek Martyniuk
Odpowiedź do  TOmmy
3 lat temu

w punkt

Varix
3 lat temu

Siebie lepiej zwolnijcie. Działacze od siedmiu boleści

Żenek Martyniuk
3 lat temu

Patologia w tym klubie… Kretek… trzymajcie mnie

Marcin
3 lat temu

Kretka chcecie za Dobiego?! Hahha nie mam pytań. Zwykle nie wylewam żali do tego co się dzieje w klubie, ale to już przekracza wszelkie granice dobrego smaku. Dajcie człowiekowi pracować! Chemii ci kopacze nie łapiæ z nikim, kółko wzajemnej ku**a adoracji!!!

1978
Odpowiedź do  Marcin
3 lat temu

Wyjebać ze dwa wkłady do koszulek dla przykładu to i nagle chemię poczują kopacze od siedmiu boleści. Od reaktywacji 10 trenerów było i z żadnym chemii nie poczuli…za dobrze w tym naszym kurwidołku mają!!!!!

West
Odpowiedź do  Marcin
3 lat temu

W każdym razie zatrzymanie Dobiego – to zagrywka na szkodę klubu – trenerem powinien być Bogdan Jóźwiak – to tylko moja opinia

Wiesiek z Wiśniowej Góry
3 lat temu

Wyborcza i wszystko jasne a większość zachowuje się jak naiwni.
Przecież w Widzewie żądzą Kibice jak My… I chcą wspólnego dobra jak my.
Proszę nie panikować i rozluźnić pasek w spodniach:)

Kubańczyk1910
3 lat temu

Dom wariatów…

Piotrek
3 lat temu

za Dobim pewnie była Pajączek której juz nie ma i może zaraz Dobiego nie być. tak samo byla za Kaczmarkiem i gdyby nie ona to pewnie i on by nie doczekał końca sezonu bo juz sie mówiło o zmianie na m.in Ojrzyńskiego

Hubert
Odpowiedź do  Piotrek
3 lat temu

I szkoda, że Ojrzyński wtedy nie przyszedł.

Piotrek
Odpowiedź do  Hubert
3 lat temu

no wielka szkoda w trójkę z Robakiem i Pajączek to by pewnie z 2 mln sami rocznie zarabiali.za mniej niż 50 tys to on nie przyjdzie

Vlad
3 lat temu

Chłopaki w Stowarzyszeniu bawią się dalej za nasze. I nikt nie będzie ani twarzą zwolnienia ani twarzą odpowiedzialną za zatrudnionego trenera.

Drozd33
3 lat temu

Kresek?Poważnie? Czy nikt nie chce w Widzewie pracować za 15 tys ? Mamrot ok ale przy długofalowej pracy. Nie wiem kto dotrze do piłkarzy i będzie budził respekt? Albo zmiana konkretną (aczkolwiek to nie jest gwarant) albo niech Dobie dogra te rundę. Marzy mi się trener znikąd bez nazwiska,bez układów żeby pokazał że się da Który wziąłby 2-3 chłopaków z 2-3 ligi i wpakował ich w 1 ligowe realia. Proponuję zagrać bez trenerskie będzie na kogo zgodnic ( i będzie taniej).

Piotrek
Odpowiedź do  Drozd33
3 lat temu

tak trener ma za 15 tys pracować a piłkarze po kilkadziesiąt tys u nas dostają o Robaku to nawet nie pisze

rts
3 lat temu

Może Kretek z Mosórem są podani do publicznej wiadomości, aby tak obrzydzić sytuację,że przyjdzie entuzjazm na nominację małego Bronka ???.

Flamaster
3 lat temu

Dobi zostaje, zarząd nie.

West
Odpowiedź do  Flamaster
3 lat temu

Flamaster Ty jesteś kibic Widzewa? – Dobiego żegnamy bez żalu jeśli Widzew ma grać o coś więcej niż środek tabeli – widziałeś w ogóle co my graliśmy w ostatniej rundzie za Dobiego?

Rafix1910
3 lat temu

Brać Adama Noconia dobry trener i stać Widzew na niego tylko dać mu popracować i będą efekty

king
Odpowiedź do  Rafix1910
3 lat temu

Dadza mu szansy na poł roku a pozniej komus w tym stowarzyszeniu kilku nie bedzie pasował znowu i kolejny trener i kolejni kopacze Dojarki
ps.bez własciciela to bedzie dalej Kabaretem nie klubem piłkarskim !

king
3 lat temu

Kretek juz swoje szanse miał beztalencie trenerskie nie wiem co robi w akademii jakby lepszych nie było…!
Broniszewski jest trenerem 2 ale tez trenuje druzyne jest odpowiedzialny za wyniki jak cały sztab szkoleniowy!
Ps.Panom piłkarzykom co graja ze Wstyd sie trener kolejny nie podoba to niech ida do fabryki za wyplate 2,5 tysia…
NAJLEPIEJ SWOJA SŁABA GRE ZWALIC NA TRENERA!
Mamy na etacie trenera wiec moze wrocic na te pól roku ale to i tak nic nie zmieni! Robak dobrze mowił wzmocnienia musza byc!

Jack
3 lat temu

To się w pale nie mieści, jeżeli jest coś na rzeczy, to znaczy, ze tym klubem rzadzi banda debili.

Mala.
3 lat temu

Powiem tak kredyt zaufania trener Dobi dostał od bardzo wielu kibicow.Byla runda jesienna i jak wyglądała to każdy wie. Trener miał dość czasu aby poznać zespół i poszczególnych zawodników, ich dobre i złe strony. Według mojej oceny nie wyciągnął żadnych wniosków , a te mecze sparingowe tylko to potwierdzają. Chodzi o to ,ze w grze naszego klubu brak taktyki , powtarzalności i nie wiadomo co chodzi. Najlepiej jak dotychczas wychodzi gra do tylu ( wyuczona przez trenera Kaczmarka) nic nowego i zaskakującego. Jeżeli do tego dorzucimy brak twardej ręki trenera to mamy to co mamy. Tu trżeba trenera z jajami… Czytaj więcej »

king
Odpowiedź do  Mala.
3 lat temu

bedzie trener twardziel to tez im sie nie spodoba i na złosc beda wszystko przepierdalac bo to takie kopacze zwane Dojarki jak mowi J.Kotas

West
3 lat temu

Ciekawe czy zarząd bierze pod uwagę kandydaturę Bogdana Jóżwiaka

Hatorian
3 lat temu

Zwolnienie Dobiego byłoby wyjątkowa głupota. Jak ma być jakakolwiek stabilizacja skoro co rundę będziemy zmieniać trenera. Jak jakiś trener zaczyna coś układać to go zmieniają.
Teraz zatrudnia nowego efektów nie będzie więc wezma kolejnego nowy trener przyjdzie i porobi do zimy i tak w kółko. Tylko gdzie taka taktyka nas zaprowadzi?
Już nie wspomnę że jak tak dalej będzie to będziemy płacić pensje kilku trenerom za nic.

Krzysz
3 lat temu

jakas masakra. Po co znowu kogos zwalniac. Niech juz dotrwa do konca sezonu i wtedy, a nie takie akcje. Co trener moze w pol roku zrobic.

RTS1910
3 lat temu

Zmiana dla zmiany nie ma sensu. O ile Dobi nie stoczy nas niżej niż jesteśmy, zostawić go do końca sezonu. Jeśli ta runda nie da poprawy wyników i gry, pożegnać, nie przedłużać kontraktu. Dwóch trenerów odsuniętych od drużyny i na liście płac to zdecydowanie za dużo

AndrzeJ
3 lat temu

DEBILE…

1910
3 lat temu

Nie macie środków na Mamrota hahahaha ?? :) To ja wam dołożę….a tak na serio. Jak zobaczę tą miernotę trenerską Mamrota w Widzewie to nic tylko się na to wszystko wyrzyg…. Coraz lepiej. Dostaliście kasę na dolny rząd. Gdzie szor Q…wa jest budowa ? !

Andrzej S.
Odpowiedź do  1910
3 lat temu

Hahaha.
Mamrot w sklepiku na rynku w Wilkowyjach u Krysi Więcławskiej
Czyli w miejscowości Jeruzal ok 20 km za Mrozami kosztuje 5 PLN.
Wiem bo sam kupowałem na pamiątkę pobytu w miejscu,gdzie kręcono Ranczo

Krzysz
3 lat temu

zawsz emnie dziwi, jak slysze brak szacunku. Jak sa takie sytuacje to wchodzi prezes i mowi: panowie to jest trener, macie go sluchac, a jak ie to wypierdole was i tyle. Tylko, ze realia sa takie, ze latwiej zwalniac trenera. Co pilkarzykom sie nie podoba? Sami by lepiej trenowali?

Yeyi
3 lat temu

Kretek? Poważnie? Pani Halinka z osiedlowego warzywniaka byłaby lepszym trenerem! To dowód na to, że zarządzający klubem chcą zniszczyć Widzew!

Andrew
3 lat temu

Ludzi litości tylko nie Kretek,już raz załatwił Widzew.

Kibic
3 lat temu

Ludzie z zarządu za nic mają WidzeW im się musi zgadzać kasa i nic więcej Kupuje karnety żeby pomóc klubowi ale z tym zarządem i tak nic nie znaczymy i nic nie osiągniemy do póki tych darmozjadów od kryta się nie oderwie Nie kupie już karnetu bo szkoda tych pieniędzy będę kupował bilet na mecz na który będę chciał przyjechać Nie będę wzbogacał darmozjadów którzy biorą nasze pieniądze śmieją nam się w twarz a WidzeW przez tych ludzi jest pośmiewiskiem Wiem że zaraz będę miał negatywów w ch.j odpowiedzi typu kibicem się jest a nie bywa siłą nikt tych darmozjadów… Czytaj więcej »

VIS
Odpowiedź do  Kibic
3 lat temu

Spokojnie to tylko jakieś domysły Wyborczej , poniżej napisałem skąd się to mogło wziąć. Niektórzy dziennikarze chcą kreować rzeczywistość. Pozdrawiam

Kibic
Odpowiedź do  VIS
3 lat temu

Może i masz rację że to domysły jakiegoś szmatławca ale jak jest w Widzewie i co tam się dzieje to każdy wie Mam do Łodzi jakieś 450 km a mimo to przyjeżdżałem na mecze kupowałem karnety teraz nie kupie karnetu będę kupował bilety ( o ile będzie taka możliwość ) na mecz na który będę chciał przyjechać

VIS
3 lat temu

Kamil czy oprócz Wyborczej masz jakieś inne źródło ? Bo ja się domyślam skąd Wyborcza snuje takie domysły , Reian po meczu powiedział ,że widział Pana Mosóra i snuł jakieś przypuszczenia , ale nie było one oparte na żadnych faktach , sam Reian o tym mówił ,żeby nie brać tego za pewnik. Mosór mógł tez być w związku z transferem swojego syna , który w Legii nie ma miejsca w pierwszym składzie. Pozdrawiam

michi
Odpowiedź do  VIS
3 lat temu

Ten artykuł pisał Ryan

WIDZEWIAK
3 lat temu

No to co panowie lecim po karnety.Przeciez musi byc hajs na nowego trenera i na balangi stowarzyszenia.A pozniej jak cos nie tak to zrzuci sie na Pajaczek czy na jakiegos trenera.

Black
3 lat temu

Kurwa, Dobie nie jest wymarzonym trenerem, ale nie dobrą sezon do końca. Spadek nam nie grozi, awans jest teraz nie potrzebny. Znowu cyrk przed rundą wiosenną. Tych szmatławców ze stowarzyszenia nic nie rusza. Jeśli tak dalej będzie się to tak odbywać na następny sezon na pewno karnetu nie kupię.

Andrzej S.
Odpowiedź do  Black
3 lat temu

Ja jeśli kupię/ przedłużę karnet,to chcę go móc wykorzystać i chodzić na stadion a nie słyszeć o covidach sridach. Może klub da sygnał,że zamierza przystąpić do akcji OTWIERAMY Tak jak restauratorzy, a nie czekać aż premier Morawiecki powszechnie znany z tego,że co otworzy usta to skłamie łaskawie wypuści kibiców na mecz. W tej rundzie nie ma na to szans. Jak kluby się nie postawią poyebanej władzy to uj wie kiedy wrócimy na stadion. A ja nie jestem żółwiem, który żyje 300 lat,żebym czekał w nieskończoność aż będę mógł wejść na mecz. Kasę za karnet przeleję jakiemuś potrzebującemu dzieciakowi,a mi zostanie… Czytaj więcej »

Wiara spod Zegara
3 lat temu

DOBI wyjazd , zgadzam się w 1910% nie nadaje się absolutnie wogole i nie ma szacunku wsrod piłkarzy w szatni , ale……. NAJWAŻNIEJSZE ŻEBY CAŁE ale to CAŁE STOWARZYSZENIE PODAŁO SIĘ DO DYMISJI !!! ODDAJCIE WIDZEW INWESTOROWI !!!

1910
3 lat temu

Wyrzucenie go w tym momencie to najgłupsza rzecz jaką można zrobić. Jak to zrobią, to będzie ostateczny dowód, że w tym klubie rządzą amatorzy.

Lukasz
3 lat temu

Mamrot, Nocoń tak ale Bronki, Kretki i Mosóry w żadnym wypadku

samer
3 lat temu

skoro nie ma chemii między trenerem a piłkarzami to może w końcu trzeba pozbyć się tych piłkarzy…bo z poprzednimi trenerami też tej chemii nie było…. pomijam już fakt że przed sezonem raczej nie było ciśnienia zarządu na awans. Kolejna zmmiana trenera to będzie moim zdaniem kompromitacja zarządu bo z takim składem my nie mamy czego szukać w ekstraklasie a o transfery to raczej pretensje do włodarzy a nie do trenera mieć należy! Nie jestem zachwycony naszą grą, jak każdy z nas, ale jak chyba większość z nas widzę że styl gry nie zmienił się od 3 sezonów…i jakoś dziwnym trafem… Czytaj więcej »

Jack
3 lat temu

1 kwietnia?

Pavco
3 lat temu

Z całym szacunkiem do pana Kretka, ale to chyba żarty jakieś są… Ponadto chciałbym przypomnieć działaczom jaką klęską skończyła się taka akcja półtora roku temu, bo to co działo się w poprzednim sezonie to była klęska niestety…

Adam
3 lat temu

jeśli odstawią Dobiego, to pokażą jakim chujowym są zarządem… ręce opadają…

West
Odpowiedź do  Adam
3 lat temu

Wytłumacz Adam co przemawia za Dobim bo na pewno nie gra drużyny

Erni
3 lat temu

Litości

slawo
3 lat temu

A czemu nie dać szansy Marcinowi B. dwa razy do nas wracał wiem że dobrze jest postrzegany a i on Widzew też komplementuje.
Wiele razy drugi trener dawał radę.Ja bym mu dał szansę !!!

Darek
3 lat temu

Niech zostanie do końca sezonu nie róbcie cyrku z klubu i głupków z ludzi. Po pełnym sezonie będzie obraz jego pracy, niech ogrywa młodzież dajmy mu popracować. Nie szalejcie z kasą której macie duża za dużo, chociaż dla Was to ciągle mało. Zarządzanie na poziomie A klasy tylko kibice z ekstraklasy.

Tomasz
Odpowiedź do  Darek
3 lat temu

Dokładnie tak. Wraz z końcem rundy kończą się kontrakty i wielu przeplacanych piłkarzy pożegnamy. Dobi zakończy w 6 to zostanie , jeśli to mu się nie uda to go pożegnamy.Niech pracuje , niech buduje

Noname
3 lat temu

Naprawdę?? No to chyba będzie 3 pierwszych trenerów na kontrakcie w Widzewie. Czyżbyśmy gonili Wisłę Kraków w ilości zatrudnionych trenerów? STOWARZYSZENIE to BANDA IDIOTÓW. Nic więcej. Póki są w Widzewie, to nas będzie bolec serce, a innych brzuch ze śmiechu. To co oni odpierda***ą to jest parodia. Tam nie ma kompletnie wizji klubu. Tylko wysysanie klubu z jego zasobów.

Sarna
3 lat temu

Enkeleid „Chcemy jak najszybciej poprawiać nasze błędy” Dobi. Tak go zapamiętam. To dobry trener, ofensywny, cały czas się uczący. Najlepszy, jakiego mogliśmy dostać.

Hubert
3 lat temu

Trener kiepski, bez warsztatu, nie zmienił nic na lepsze. Ale spadek nam nie grozi więc powinien dograć do końca sezony. Szkoda kasy płacić mu za nic i jednocześnie płacić nowemu trenerowi. Z tymi piłkarzami to nawet cudotwórca nie awansuje, a w razie cudu to czego my tam będziemy szikać. Cały skład trzeba by było wymienić, a czy nas stać na to?

Marcin
3 lat temu

Proponuje zrobić Marcina Robaka grającym trenerem, lub któregoś byłego ,związanego z klubem gwiazdora to niech mu doradzają opłacani wciąż przez klub Kaczmarek i Dobi?

Mateusz
3 lat temu

Zwolnić natychmiast tego trenera !!! szrot, szrot, szrot.

Żenek Martyniuk
Odpowiedź do  Mateusz
3 lat temu

zapłacisz odprawę mądralo?

Rafał
3 lat temu

Impotencja umysłowa- to pierwsze co mi przychodzi na myśl o włodarzach Naszego Klubu po przeczytaniu tego artykułu.
Być może Dobi nie jest najlepszym trenerem, z być może nie jest najbardziej perspektywistycznym, ale dlaczego trener ma nie dostać szansy pokazania tego, jak przygotuje drużynę w przerwie między rundami… Zero szacunku dla osoby trenera (z resztą nie pierwszy raz)

Cody
3 lat temu

Człowiek stara się być opanowany ale tutaj, tylko jedno słowo pasuje. Cyrk.

Lucas
3 lat temu

Postawienie na Kretka albo Broniszewskiego to jest jakiś żart. Wyj…. działaczy za takie pomysły. Uwielbiam określenie „działacz” w Widzewie działają na szkodę zazwyczaj.

Dss
3 lat temu

Mamy rządzących debili … trener ma zostać… jeśli nie to Widzew wschod karnetów nie kupi. Nie wywalajcie trenera, w swoim gronie zróbcie porządek.

Rafał
3 lat temu

Pan Kretek to już chyba swoją szanse miał i ją zje..ł gó..o nie trener

West
Odpowiedź do  Rafał
3 lat temu

Pan Kretek to prowadził drużynę na poziomie Ex.- a Dobi może o cz yhmś takim co najwyżej pomażyć
tak jak o tym, że ktoś to zatrudni na poziomie 1 ligi po za Widzewem

Kowboj
3 lat temu

Przypomnijcie sobie slowa Grzeska i Cacka. A wtedy wszystko skumacie

Listek
3 lat temu

Mam nadzieję że to żart. Apeluje o cierpliwość rozliczymy trenera po rundzie. Ja nadal w niego wierzę!

VIS
3 lat temu

Powiedźcie gdzie Mamrot oprócz Chrobrego osiągnął sukces ? U nas też z Arką przegrał ; moim zdaniem jest gorszy od Dobiego.

Bartollo
3 lat temu

Ten klub jest już na kompletnym dnie jeśli My zwalniamy trenerów na podstawie meczów sparingowych!!!!

Jaco rybnik
3 lat temu

Mieszkam w Rybniku kibicuje widzewowi od 95 przez covid stracilem wszystko ale i Tak wchodze na wyniki wierzę w Dobi tylko my nie mamy srodka i kosa to dno..kurwa takie pojebane kluby na ktore przychodzi po 2 tys maja sponsora a Widzew zna cala polska i nic

Żenek Martyniuk
Odpowiedź do  Jaco rybnik
3 lat temu

stowarzyszeni przy korycie nie dopuszczają inwestora bo skończy się eldorado

Lochy
3 lat temu

Sami eksperci futbol menagera..cosinusa ukończy i najmądrzejszy:)

M1980
3 lat temu

KRETEK??!! zgłaszam się na ochotnika,biorę 50 zł miesięcznie,gwarantuje że więcej meczów niż on nie przegram

Isaak Moskovitz
3 lat temu

Zatrudnienie Dobiego to był eksperyment z ogromnym czynnikiem ryzyka.
Eksperyment się nie udał
Czy Widzew musi stracić całą następną rundę I być upokarzanym na każdym kroku żeby to do wszystkich dotarło?
Więcej kasy zmarnujemy na kontrakty dla piłkarzy którzy u niego tylko będą grać gorzej.
Michalski grał świetnie w Radomiu a u nas nie może się odnaleźć
To samo z Michealem
Czas walnąć w stół

Żenek Martyniuk
Odpowiedź do  Isaak Moskovitz
3 lat temu

zwolnić, ale jak odprawę zapłaci ten co go zatrudniał… a, zapomniałem, tej też już nie ma…

VIS
3 lat temu

Myślę ,że ze względu na sytuację finansową zarząd zaczął brać pod uwagę zdanie kibiców (przykład transmisje ze sparingów) , czytając Wasze komentarze szacuje ,że około 90% z Was chce stabilizacji , a nie zmiany trenera co pół roku i to jest moim zdaniem dobre myślenie , większość też chce aby dogrć tym trenerem do końca rundy ,a w zależności od sytuacji podjąć decyzję latem, moim zdaniem jest to rozsądny pomysł bo problemem nr 1 jest słaba kadra i przepłacani piłkarze , a później dopiero trener. Myślę ,że o ile istniał pomysł zwolnienia trenera , bo nie wierzę Wyborczej to reakcja… Czytaj więcej »

Yeyi
Odpowiedź do  VIS
3 lat temu

Jestem zdania, że Dobi powinien dokończyć sezon. Nie grozi Nam spadek ani awans, ale utrzymywać trzeciego trenera to jest istne szaleństwo! Zarząd czuje się bezkarny i szasta pieniędzmi sponsorów oraz kibicow, ale każdy dyktator pada u stóp większości…

Żenek Martyniuk
Odpowiedź do  Yeyi
3 lat temu

biznacjum ciąg dalszy… nikt za nic nie odpowiada, co roku nowy prezes, co pół roku trener… amatorka

Widzew Polska
3 lat temu

Kretek, Mosor, Broniszewski jr. Ale nazwiska!!!!

tyrol
3 lat temu

Taki burdel, że po kilku kolejkach zacznie się oglądanie za ostatnią w tabeli Resovią. 10 punktów na tym etapie to w sumie i tak żadna bezpieczna przewaga.

West
3 lat temu

Dobiego trzeba pożegnać to fakt – ale nazwiska jego następcy powinny być na wyższym poziomie niż te w artykule powyżej

Krzysztof
3 lat temu

Zwolnić trenera zawsze można co pokazał Z. Boniek. Trzeba zatrudnić jednak lepszego. Wówczas wszystko jest ok. No to zadajmy sobie pytanie, kto jest lepszy od Dobiego? Kretek na pewno nie. Trzeba było brać Leszka Ojżyńskiego jak był dostępny. A tak przez pewnie czas trzeba będzie płacić dwóm trenerom i obu mizernym. To przykre ale powoli staje się to naszą specjalnością.

Mariusz
3 lat temu

Ja mam pytanie do kibiców Widzewa którzy kupują karnety .Czy wy jako wierni fani tego tak zasłużonego klubu nie możecie wywrzeć na tych Stowarzyszeniowcach presji o szukaniu inwestora .Bo jak widać raz coś przebąkneli o Prymacie i dalej cisza. Czytałem tu wpis o odcięciu ich od kasy poprzez nie kupowaniu karnetów.Może poprzez takie wyjście wzieliby się za szukanie inwestora ale nie takiego jak Cacek.

aRTurS
3 lat temu

Niech się działacze sami zwolnią

Jacek
3 lat temu

Jak nas nie stać na trenera, to po co zmieniać na kolejnego pseudotrenera jak np Kretek? Żeby więcej kasy poszło na odprawy? Ten sezon pewnie i tak stracony, poza tym z taką grą jak byśmy weszli to byśmy spadli, więc jak Dobi nie odpali po przepracowanym okresie przygotowawczym to wtedy spokojnie szukać trenera na nowy sezon.

Sławek
3 lat temu

Czy was pojebało znów zmieniać trenera.Nie daliśmy mu żadnej szansy !!! Kto normalny tu przyjdzie tu pracować jak nawet okresu przygotowawczego nie można przepracować DOŚĆ amatorszczyzny !!!

Widzew-Rapid byłem tam
3 lat temu

Serce podpowiada, że to konieczność, bo ten trener nic nie osiągnie, co więcej, nie uczy się na własnych błędach a żaden zawodnik się nie rozwija. Miał to być czas na przebudowę, a on przy tych starych pozorantach nawet specjalnie nie dawał szansy małolatom, którzy by się chociaż starali. Jego kadencja, to zmarnowany czas. Z kolei Rozum mówi, że nie możemy znowu wyrzucić kasy w błoto na odprawę za wcześniejsze zwolnienie i powinien przepracować chociaż do końca sezonu, żeby go ocenić.
Trochę błędne koło, bo czy zostanie, czy się pożegnamy, to i tak będzie źle. Ale, nadzieja umiera ostatnia…

Żenek Martyniuk
Odpowiedź do  Widzew-Rapid byłem tam
3 lat temu

walka o awans z 6go i tak bez sensu bo w ekstraklapie będziemy chłopcem do bicia. Spada tylko 1 drużyna, raczej się utrzymamy. Zostawić Dobiego i dac mu dokończyć sezon, potem czas rozliczeń.

michi
3 lat temu

Na walizkach już siedzi, co widać na zdjęciu

michi
3 lat temu

Zmiana trenera na podstawie sparingów, z czego jeden był na lodzie to bzdura.Chyba,ze faktycznie Dobi nie ma posłuchu w szatni, wtedy dalsza praca niestety nie ma żadnego sensu i prędzej czy później zmiana trenera nastąpi.Widzę, że wielu nie chce zmiany trenera, ale co broni Dobiego? Wyniki? Ultraofensywna gra? Posłuch wśród piłkarzy? Myślę, że sam trener może zrezygnuje, bo gubi się ostatnio coraz częściej i nie wygląda na to, że się to zmieni.

Markoni
3 lat temu

Znowu to samo. Przyjdzie nowy trener który za 2 miesiące powie, że nie miał wpływu na kształt drużyny, bo nie przepracował nawet jednego pełnego okresu przygotowawczego.Będzie marudził że on tutaj nic nie zmieni bo miał za mało czasu i będziemy słuchać takiego bełkotu do końca rundy.
Dajcie Dobiemu dokończyć sezon. Spaść nie spadniemy , a miejsce 6. jest realne.
Niech facet dokończy sezon, w międzyczasie szukajcie alternatywy na kolejne przygotowania gdyby Dobi nie spełnił celu i nie uplasował się na miejscu 1-6.

Lucas
3 lat temu

Szkoda że działacze nie wpadli na pomysł by drużyna nie musiała trenować na sztucznej murawie oraz jak wzmocnić zespół by trener miał kim grać. Chcemy być największym klubem w kraju a mentalność zarządu i działaczy jest podwórkowa.

Kamil
3 lat temu

Dajcie mu pracować !!!
Oceny to powinny być ale po 3 rundach minimum.
Tak się nie da zbudować drużyny, trochę zaufania .
Ja wierzę w tego trenera.

Wiktorio
3 lat temu

Oni chyba nie pamietaja w jakim stanie Dobi objął druzyne.Każdy mecz to porażka.Nawet nas Znicz Pruszków u siebie zlał na koniec.Na pierszwe 3 kolejki to bym nawet nie patrzył bo po takiej burzy to było do przewidzenia.Z reszta awansu I tak w tym roku nie bedzie to po cholere wydawac pieniadze na dwoch trenerow

Piotr
3 lat temu

Nie zatrudniajcie nikogo, chłopaki sami sobie zorganizują treningi i trochę pokopią, a kasa w portfelu. Na podwórku się sprawdzało :)

Żenek Martyniuk
3 lat temu

Rozwalania kasy ciąg dalszy, a własnego ośrodka treningowego z naturalnymi boiskami nie ma… 18 mln budżetu… brawo wy

K 1910
3 lat temu

Ogarnijcie sie z tymi zmianami trenera do cholery. Dajcie mu pracowac a nie co chwila zmiany i gówno z tego wychodzi a kasa sie rozplywa w powietrzu.

Piotr
3 lat temu

Proponuję trio Pawlak,Michalski,Smuda:) Skoro potrzeba autorytetu weźcie Leńczyka przynajmniej nikt mu w kaszę nie nadmucha (od piłkarzy po managerow)

Wojtek
3 lat temu

Jak teraz zmienią trenera to przestają się Widzewem interesować. To jest chore co się dzieje w tym klubie. Nie można nic zbudować bo wiecznie zaczynamy od początku. Dajcie człowiekowi popracować chociaż rok.

Maciej
3 lat temu

To popatrzmy co zdziałał Dobi. Czy Widzew zrobił postępy w swojej grze. ? Nie ! Wiecznie Dobi mami ,obiecuje i wyciąga wnioski. Ile wygrał meczy. Nie na darmo sie go pozbyli ,a byly jego klub jest liderem, po jego odejsciu. Za cienki na Widzew.Nie ma posłuchu w szatni. Trzepie kase ,jakie ma dokonania na niwie trenerskiej.nikłe.Potrzebny jest trener aby nie był kumplem dla naszych grajkow ,ale Ojcem z autorytetem ,obiektywnym , ale i surowym.

179
0
Would love your thoughts, please comment.x