Ostatnie godziny zapisów na derby!

19 października 2021, 17:00 | Autor:

To już ostatnia chwila, żeby posiadacze karnetów na domowe mecze Widzewa Łódź wyrazili chęć uczestniczenia w 67. Derbach Łodzi! Na ten moment zrobiło to blisko czternaście tysięcy kibiców! Jeżeli ktoś chce jeszcze do nich dołączyć, może to zrobić tylko do godziny 19:10! Później będzie mógł jedynie polować na bilet.

Poniżej przypominamy pełny opis systemu zapisów zamieszczony na widzew.com:

Najbliższe #DerbyŁodzi będą okazją nie tylko do walki o sportowy prymat w „Mieście Włókniarzy”, ale też do wsparcia Akademii Widzewa.

Już 24 października o godz. 18:00 Widzew podejmie w Sercu Łodzi drużynę ŁKS-u, a na boisku napisany zostanie kolejny rozdział historii łódzkiej rywalizacji piłkarskiej. W przeszłości „Miasto Włókniarzy” było świadkiem świetnych widowisk – w ich trakcie ważne było, jest i zawsze będzie wsparcie trybun. Jesteśmy pewni, że nie inaczej będzie przy okazji 67. derbów Łodzi.

Ten mecz będzie wyjątkowy nie tylko pod względem piłkarskich emocji, ale również poprzez sposób dystrybucji miejsc na mecz derbowy. Mając na uwadze liczne głosy kibiców, Widzew Łódź – jako pierwszy Klub w Polsce – zdecydował się na połączenie standardowej sprzedaży ze społecznymi licytacjami o bilety na rzecz Akademii Widzewa!

#DerbyDlaWidzewa

Akcja #DerbyDlaWidzewa to kontynuacja znanej z poprzednich derbów Łodzi zbiórki #GramyUsiebie: Wypełnijmy wirtualny sektor gości przy al. Unii 2. Podczas poprzedniego meczu derbowego kibice Widzewa nie mogli zasiąść na trybunach stadionu lokalnego rywala, ale dali wyraz wsparcia dla drużyny poprzez zakup biletów na wirtualny sektor gości na obiekcie przy al. Unii Lubelskiej 2. Fani czerwono-biało-czerwonych wykupili 8054 wejściówek, a zysk ze sprzedaży – podwojony przez Klub – wyniósł ponad 80 tys. zł. Pieniądze te w całości zostały przeznaczone na rozwój Akademii Widzewa. Udało się za nie nabyć nowoczesny sprzęt do analizy wideo, narzędzia do pracy sztabu motorycznego i fizjoterapeutów, a także pokryć koszt zakupu nowych strojów i sprzętów treningowych. W nowym sezonie przy okazji derbów Łodzi kibice ponownie będą mogli wesprzeć Akademię Widzewa.

Bo derby to nie tylko chwila walki o trzy punkty w lidze. To także moment, gdy możemy położyć fundament pod przyszłość Klubu, jakim jest silna Akademia Widzewa. Wykorzystajmy mecz derbowy do wielkiej zbiórki, która pozwoli wykonać Akademii kolejny krok na drodze swojego rozwoju. Niech te DERBY będą DLA WIDZEWA chwilą solidarności całego środowiska!

Karnetowiczu, przekaż miejsce znajomym lub wspomóż Akademię!

Dystrybucja wejściówek na mecz 14. kolejki Fortuna 1 Ligi pomiędzy Widzewem Łódź a ŁKS-em Łódź będzie podzielona na dwa etapy. Pierwszy rozpoczyna się w sobotę 16 października o godz. 12:00 i będzie skierowany dla posiadaczy karnetów, którzy do wtorku 19 października do godz. 19:10 będą mogli deklarować swoją obecność na meczu derbowym. Każdy karnetowicz deklarujący swój udział w spotkaniu podczas zapisu będzie mógł wpłacić dowolną kwotę, która w całości zostanie przeznaczona na wsparcie klubowej Akademii. Ważne jest, by koniecznie zgłosić swój udział przed upływem terminu, ponieważ przed meczem z ŁKS-em nie będzie możliwe wygenerowanie bezpłatnych biletów dla karnetowiczów, którzy przegapią termin zapisów na mecz.

Co ważne, posiadacze abonamentów na mecze domowe Widzewa, którzy będą pewni, że nie pojawią się na meczu, będą mogli standardowo wygenerować kod i przekazać go wybranej osobie.

Druga opcja to zwolnienie swojego miejsca i powiększenie puli biletów przeznaczonych przez Klub na wsparcie Akademii Widzewa, do czego zachęcali już wcześniej kibice. Klub daje więc taką – karnetowicze sami zdecydują, czy chcą przekazać swoje miejsce innej osobie, czy wesprzeć Akademię Widzewa.

Wspieraj Akademię i oglądaj 67. #DerbyŁodzi!

W środę 20 października o godz. 12:00 zostanie uruchomiony specjalny system dystrybucji wejściówek na mecz derbowy, z których zysk będzie przeznaczony na wsparcie grup młodzieżowych.

Klub podjął decyzję o sprzedaży wszystkich wolnych biletów na mecz z ŁKS-em w uporządkowany sposób – z celem głównym przekazania całego zysku na wsparcie Akademii Widzewa.

Od środy 20 października od godz. 12:00 do czwartku 21 października do godz. 23:59 kibice nieposiadający karnetów będą mogli zakupić bilet wybierając dany sektor, ale bez wskazywania konkretnego miejsca.

Ceny biletów pozostaną bez zmian, jednak o nabyciu biletu będzie decydować wysokość dodatkowej wpłaty na Akademię Widzewa.

O przyznaniu wejściówki zdecyduje ranking wpłat na miejsca dostępne na danym sektorze, który będzie stale aktualizowany w systemie biletowym.

Zmiany w rankingu będzie można śledzić za pośrednictwem panelu biletowego, a cała lista wpłat zostanie opublikowana w piątek o godz. 8:00. W wypadku nieopłacenia biletu, w sobotę 22 października szansę na zakup otrzymają kibice, którzy zajęli kolejne miejsca w rankingu.

Poznaj zasady i dołącz do akcji #DerbyDlaWidzewa

NIE MASZ KARNETU? TAK KUPISZ BILET NA MECZ Z ŁKS-EM!

1. Zaloguj się na swoje konto na stronie widzew.com.

2. Przejdź do systemu biletowego.

3. Wybierz sektor, na którym chcesz zasiąść.

4. Wpisz kwotę, jaką chcesz zapłacić za bilet i wesprzeć Akademię Widzewa.

5. Śledź ranking i nie daj się wyprzedzić!

6. Opłać wejściówkę.

7. Wydrukuj bilet.

HARMONOGRAM ZAPISÓW NA MECZ Z ŁKS-EM:

16.10 (sobota), godz. 12:00 – 19.10 (wtorek), godz. 19:10 – zapisy na mecz dla karnetowiczów

20.10 (środa) – 21.10 (czwartek), godz. 23:59 – start licytacji biletów na mecz

21.10 (piątek), do godz. 8:00 – zamknięcie i weryfikacja rankingu

21.10 (piątek), do godz. 23:59 – czas na opłacenie wylicytowanych biletów

22.10 (sobota), godz. 8:00 – 23:59 – weryfikacja wpłat i rankingu, czas na opłaty

Zasady zapisów dla karnetowiczów na mecz z ŁKS-em

Karnetowicze, którzy zaznaczą w systemie, że posiadają zaświadczenie o szczepieniu przeciw COVID-19 i tym samym nie będą zaliczani do limitu określonego w rozporządzeniu, będą zobowiązani okazać przy wejściu na stadion zaświadczenie o szczepieniu, tzw. paszport covidowy lub informację o szczepieniu z Internetowego Konta Pacjenta. Nieokazanie dokumentu może skutkować odmową wejścia na mecz z uwagi na limit miejsc dla osób niezaszczepionych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oczywiście dokumenty te nie będą zapisywane podczas weryfikacji w trakcie wejścia na imprezę masową i tym samym nie będą potem przechowywane. Jedynie dla celów bieżącej kontroli przy wejściu weryfikowana będzie autentyczność i ważność zaświadczenia.

Jeśli chodzi o osoby poniżej 18. roku życia, to zgodnie z uzyskanymi przez Klub interpretacjami przepisów, muszą być one traktowane jak osoby dorosłe, tzn. dzieci i młodzież nieposiadające zaświadczenia o szczepieniu będą wliczane w limit 50% pojemności stadionu, a posiadające zaświadczenie o szczepieniu – znajdą się poza limitem. Z kolei tzw. ozdrowieńcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami – są wliczani w limit 50% pojemności obiektu.

Karnetowicze, którzy nie potwierdzą posiadania zaświadczenia o szczepieniu przeciw COVID-19 w momencie zapisu na mecz, będą mogli wejść na stadion do liczby stanowiącej 50% pojemności stadionu, czyli w maksymalnej liczbie 8721. Jeśli osób takich będzie więcej, o wejściu będzie decydować liczba meczów w sezonie, w których wziął udział karnetowicz nieposiadający zaświadczenia o szczepieniu.

Karta karnetowa do czasu zdjęcia obostrzeń nie jest potrzebna do wejścia na stadion. Zarówno w przypadku karnetowiczów posiadających zaświadczenie o szczepieniu przeciw COVID-19, jak i karnetowiczów bez takiego zaświadczenia, do wejścia na mecz nadal uprawniać będzie jedynie przydzielony danemu posiadaczowi karnetu bilet jednorazowy na konkretne spotkanie. Będzie on dostępny na koncie nabywcy i powinien zostać wydrukowany lub ewentualnie okazany na urządzeniu mobilnym.

Utrzymane zostaje pierwszeństwo zapisów na mecz dla członków Klubu 1910, przy czym również oni będą musieli zadeklarować w systemie ewentualne posiadanie zaświadczenia o szczepieniu przeciwko COVID-19.

Nadal dostępna będzie możliwość przekazywania przez karnetowiczów swoich miejsc innym osobom. Jeśli karnetowicz chce przekazać swoje miejsce innej osobie, musi normalnie dokonać zapisu na mecz na swoje miejsce karnetowe. Jeżeli po etapie zapisów zostanie mu przyznany bilet, to może albo go pobrać i samemu wziąć udział w meczu albo wygenerować kod, który przekaże dowolnej osobie. Osoba ta będzie mogła kupić bilet używając przekazany przez karnetowicza kod i tym samym zająć jego miejsce na stadionie. Co ważne, jeśli karnetowicz pobierze bilet, kod nie zadziała podczas zakupu biletu przez osobę trzecią. Zasada ta działa również w drugą stronę – jeśli karnetowicz przekaże kod na swoje miejsce i ktoś zarezerwuje na nie bilet, to posiadacz karnetu nie pobierze już na to miejsce biletu.

Zapisy na 67. Derby Łodzi odbywają się TUTAJ.

Subskrybuj
Powiadom o
60 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dawid
2 lat temu

Oddam 2 bilety na B4 w zamian za 1 na Zegar

Widzewek
Odpowiedź do  Dawid
2 lat temu

Priv

Damian
2 lat temu

Oddam 2 bilety na B4 w zamian za 1 na Zegar

Damian
Odpowiedź do  Damian
2 lat temu

Jak ci się nie uda zamienić to chętnie wezmę bilety i mogę wpłacić na Akademię Widzewa.

Widzewek
Odpowiedź do  Damian
2 lat temu

Podaj swój e-mail

Dawid
2 lat temu

Witam,.
Oddam dwa bilety na „B” w zamian za bilet na Zegar?

sebastian
2 lat temu

kiedy karnetowicz nie wspierający Akademii i nie biorący udziału w licytacji będzie wiedział że dostał wejściówkę ?

twardypab64
Odpowiedź do  sebastian
2 lat temu

Podbijam z zapytaniem.

Widzewiak
2 lat temu

Co za beznadzieja ! Licytacja biletów. Raczej segregacja ! Daj milion a wejdziesz na derby. Chore zasady

Bartek85
Odpowiedź do  Widzewiak
2 lat temu

Jak w życiu, bogatszy może więcej :/

Andrzej S.
Odpowiedź do  Widzewiak
2 lat temu

Co chcesz ?
Wolny rynek kapitalistyczny.
Ale masz rację to trochę porąbane.
Po to mam karnet, żeby wejść na derby.
Zaznaczam, że w głębokim poważaniu mam: szczepionki, obostrzenia ,covidy, maseczki spisy powszechne i temu podobne idiotyzmy.
Nie mam zakazu stadionowego,więc żadne bezprawne rozporządzenia nie powinny mi zabraniać uczestnictwa w meczu.

Tomasz
Odpowiedź do  Andrzej S.
2 lat temu

Masz rację jestem takiego samego zdania tylko Widzew RTS

Woznym
Odpowiedź do  Widzewiak
2 lat temu

Chodzisz raz na 5 lat tylko na derby do dorzuć trochę kasy na dzieciaki. U mnie znajomi co nie mają karnetu a często bywają nie mieli problemu z załatwieniem sobie kodu i licytacje ich nie interesuja

Kixon
Odpowiedź do  Widzewiak
2 lat temu

ale ból dupy biedoty… raz do roku parę zł na klub szkoda, ale piwska żłopać można hektolitry

Andrzej S.
Odpowiedź do  Kixon
2 lat temu

Skąd wiesz kurwa kikson ,co ja piję.? Wg siebie oceniasz innych? To się możesz przeliczyć
Ja mogę postawić trenerowi Danielsa po wygranych derbach,.
Nie mam z tym problemu.
ale nienawidzę jak ktoś wyciąga łapę po moją kasę sam z siebie.
Obojętne czy to Widzew,czy morawiecki.

Kixon
Odpowiedź do  Andrzej S.
2 lat temu

To ogladaj derby w Polszmacie jak Ci pare złotych na klub szkoda. Wstyd nie kibic

Piri
Odpowiedź do  Kixon
2 lat temu

Popieram Kixona, jeśli ktoś nie chce żyć w społeczeństwie normalnie i uczciwie wg przyjętych norm, niech szuka sobie „świata dla siebie” wśród sobie podobnych. Pozdrawiam Widzewiaków!

Andrzej S.
Odpowiedź do  Piri
2 lat temu

Jeżeli jesteś uczciwy pod nieuczciwymi rządami to jaki jesteś?

Robo
2 lat temu

Polować na bilet… ładnie brzmi. Czy Wam wszystkim podoba się forma zakupu biletu na taki mecz? Moim zdaniem to przegięcie..,,ROBOTNICZE” TOWARZYSTWO SPORTOWE?

maniek
Odpowiedź do  Robo
2 lat temu

Dzisiaj powinni się wycofać z pomysłu licytacji w trybie natychmiastowym dla dobra klubu co za problem podnieść cene bilety np 25 na 35zl i kto pierwszy ten lepsZy, przecież to już część kibiców patrzy ma takie zachowanie niezgodne z prawem itd

Franek
Odpowiedź do  maniek
2 lat temu

Z zasad kto pierwszy ten lepszy korzysta tylko kumateria. Mam karnet i mam to w poważniu, ale śledziłem już nie raz że w przypadku hitowych starć z puli biletów w trakcie sekundy znikają bilety, co dla mnie jako programisty pachnie wałem :)

Padre
Odpowiedź do  maniek
2 lat temu

Niezgodne z jakim prawem? Przecież to są bilety Widzewa i klub może je rozdysponować jak tylko chce. Mogliby je równie dobrze rozdać dzieciom ze szkół.

Tak jak ktoś wyżej napisał – jeżeli ktoś się budzi raz na kilka lat, że pójdzie na mecz „bo derby!” to niech dorzuci trochę grosza do biletu.

Sprzedaż w formie „kto pierwszy ten lepszy” to lipa. Co mają powiedzieć ci, którzy nie mogą zrobić sobie 5 minut przerwy w robocie? A takich zawodów jest wbrew pozorom sporo.

maniek
Odpowiedź do  Padre
2 lat temu

5lat miałem karnety również ty mozesz jako karnetowicz kupic cegiełkę puki ciebie to.nie dotyczy itd to.wasz w dup.. i inne zdanie a jak by rząd jutro ogłosił 25% na stadiony to dopiero.byś płakał i szybka licytacja i 200 do.kazdego karnetu uu to byś piał albo niby losowanie

Bartek85
2 lat temu

W sensie o której godzinie czy w który dzień dostaniemy informacje czy jako karnetowicze mamy bilet czy też nie??? Bo jest chyba wszystko poza tą informacją…

Padre
Odpowiedź do  Bartek85
2 lat temu

Już są w systemie :)

JuanRomanRiquelme
2 lat temu

z czyjej winy został zerwany układ z KKS Kalisz? Pytanie do tych wszystkich cwaniaczków około młynowych, rozbijcie mnie to, laikowi, na czynniki pierwsze jeśli łaska…

Last edited 2 lat temu by JuanRomanRiquelme
Czajnik
Odpowiedź do  JuanRomanRiquelme
2 lat temu

A z jakiej okazji ktokolwiek ma Ci cokolwiek tłumaczyć, Szaraczku, skoro zupełnie Cię to nie dotyczy?

Don Fredro
Odpowiedź do  JuanRomanRiquelme
2 lat temu

A jakie znaczenie dla przeciętnego kibica jakikolwiek układ? Czy to z KKS Kalisz czy Ruch? „Klub biznesu” niech sobie robi układy z kim chce. Pamiętam jak kiedyś na Niciarce siedziałem pod sektorówką Lecha, bo kumateria była w trakcie ustalania układu. A teraz kurwują na Lecha prawie jak na Legie i ŁKS.

Krolik1910
2 lat temu

Klubie nie tędy droga!!! Na taką segregację ludzi przez grubość portfela mówię stanowcze nie!!! Byliśmy i jesteśmy Klubem Robotniczym jak sama nazwa wskazuje i takie akcje to nie tutaj. Do tej pory byłem bardzo pozytywnie zaskoczony działaniami ludzi zarządzających klubem ale tym zagranie bardzo mocno Wasz wizerunek utracił na wartości i wydaje mi się że nie tylko w moich oczach. Jeszcze macie chwilkę czasu by się zreflektować i wyjść z tego z twarzą bo nie jest wstydem przyznać się do błędu. Opamiętajcie się!

Paweł
2 lat temu

Czyli mając karnet mam jeszcze licytować swój bilet? A jak w ubiegłym sezonie kupowaliśmy karnety wiedząc że nie wejdziemy na stadion to było ok? Jeżeli taki ma być system przyznawania biletów, to jest to lekka przeginka ze strony klubu. Karnetowicze którzy przedłużali karnety z ubiegłego sezonu powinni z automatu mieć przyznany bilet po zgłoszeniu się!

Roberto
Odpowiedź do  Paweł
2 lat temu

Umiesz czytać ze zrozumieniem? Widać, że nie.
Do 19.10 mogłeś jako karnetowicz zapisać się na mecz bez dodatkowego płacenia. Teraz już płacisz.
Co tu nie rozumiesz? Gdzie tu przeginka? Mogłeś za darmo wejść na mecz. Zaspałeś to płać. Zasady zapisów są znane od soboty. Miałeś czas żeby to zrozumieć.

Paweł
Odpowiedź do  Roberto
2 lat temu

Czytać umiem! Aplikowałem jako jeden z pierwszych, tylko ten komunikat nie mówi jasno że do licytacji trafia pula która została. Jak poczytasz komentarze to zobaczysz że jest wielu takich którzy podobnie zrozumieli ten komunikat.

Andrzej S.
Odpowiedź do  Roberto
2 lat temu

Ja też umiem czytać. Jednak na koniec zapisów o 19,10 żadnego info,czy dostałeś dostęp,czy masz spierdalać za tory,albo iść sie zaszczepić. Nic. Doświadczenie życiowe każe przypuszczać więc,że licytacja obejmuje wszystkich. ( Panie Prezesie organizacja obiegu informacji do doopy) Ten kto napisał te trzy strony zasad wejścia miał chyba wierszówkę płaconą. Rozbudowane i zagmatwane niepotrzebnie. A może to celowe? Kibic nie wie czy przyznali mu dostęp,to dla pewności wylicytuje bilet za parę dyszek.. Takich Roberto jak ja którzy nie widząc informacji o przyznanym, lub nie, dostępie zaczęli podejrzewać,że licytacja dotyczy wszystkich było więcej. Świadczy to nie,ze jesteśmy głupi,tylko,że zasady są niejasno… Czytaj więcej »

Bartek85
Odpowiedź do  Paweł
2 lat temu

Nie, jako karnetowicz aplikujesz o chęć uczestnictwa w meczu derbowym i koniec. ja to tak rozumiem. A bilety mają być dostępne jeśli pozostaną wolne miejsca np. ze zwalnianych miejsc. Czyli generalnie może wejść plus minus 8700 niezaszczepionych i 8700 zaszczepionych czyli pełny stadion. Jeśli się mylę niech ktoś sprostuje.

Last edited 2 lat temu by Bartek85
Kołomir
Odpowiedź do  Paweł
2 lat temu

I tak jedt Paweł do licytacji trafią tylko te karnety kto nie będzie chciał przyjść na mecz. Trochę nie rozumiem tego płaczu ja też mam zawsze 2 wolne karnety bo kuple w Anglii siedzą i nie zawsze są na meczu to zabieramy w to miejsce zawsze znajomych a jak nie to niech ktoś sobie kupi ten bilet i wspomoże dzieciaki z Akademi.

kosa76
Odpowiedź do  Paweł
2 lat temu

no przecież posiadacze nie musieli licytować .. czytaj ze zrozumieniem kolego…ktoś kto się zgapił i nie zarezerwował lub ktoś kto chce kupić bilet musi licytować …

maniek
Odpowiedź do  kosa76
2 lat temu

kosa tak czy inaczej ja jestem za żeby jeszcE karnetowicze płacili 200zl na akademie żeby mogli wejść na derby co ty na to może jak.tak.chcesz pomagać

andirts
Odpowiedź do  Paweł
2 lat temu

No chyba licytacja biletów karnetowiczów nie dotyczy. Ja to tak rozumiem. Chodzi o to by się zgłosić wcześniej czyli dziś do 19.10 i tyle. Jesli jest się zaszczepionym bilet pewny…czy się mylę?

Forsiu
Odpowiedź do  Paweł
2 lat temu

Ludzie czy wy czytacie ten komunikat klubu?
Czy tylko podbijacue to kto coś przypuszcza?
Nie widzę nigdzie info by posiadacze karnetów mieli licytować wejściówki.
Te w wolnej sprzedaży a i owszem

Last edited 2 lat temu by Forsiu
Woznym
Odpowiedź do  Paweł
2 lat temu

I tak jest!!! jedynie ograniczenia covidowego nie związane z polityką klubu a rządu mają na to wplyw

Dario
2 lat temu

Po prostu : przeznaczam maksymalną moim zdaniem kwotę, którą jestem w stanie wydać . Jeśli wystarczy , przyjadę na mecz specjalnie 1000 km . Jeżeli ktoś chce dać więcej – jego wybór. Tyle.

Brt clk
2 lat temu

Z ta licytacja biletów to ładnie w się w zarządzie odkleilo. Żeby nie można było kupić normalnie biletu, tylko licytować … to jest żenada

Zbych
Odpowiedź do  Brt clk
2 lat temu

Biletu normalnie nie można kupić już od dawna i doskonale o tym wiesz. Covid+wykup prawie wszystkich karnetów+ derby = wszystko jasne. Ja się zastanawiam skąd ten wysyp płaczków co to wiedząc jak jest z biletami na Widzewie do tej pory nie mają karnetu, a gdy część karnetowiczów i klub idzie im na rękę zwalniając swoje miejsce, to jeszcze narzekają, że muszą zapłacić więcej i to na widzewską młodzież. Irytują mnie strasznie tacy „jednodniowi” kibice w kapciach co to obudzili się dopiero na derby i jeszcze stękają że tak nie może być, krytykują przy tym klub i wylewają swoje żale. Stop… Czytaj więcej »

Padre
Odpowiedź do  Zbych
2 lat temu

To prawda, karnet można było kupić bez żadnego problemu. I że będą derby też każdy wiedział.

A na marginesie – z zakupem biletu na większość ostatnich meczów na Widzewie nie było żadnego problemu. Właśnie przez to, że nie wszystkie karnety się sprzedały + klub zrobił system automatycznego zwalniania miejsc przez karnetowców co się nie zapisali na mecz.

Dlatego ci co tak płaczą, niech spokojnie poczekają na mecz z Miedzią lub Zagłębiem, tam nie będzie żadnej licytacji i będzie można spokojnie kupić bilet, przyjść i pokibicować.

Kixon
Odpowiedź do  Zbych
2 lat temu

Dokładnie, raz na rok ida na mecz a płaczą jakby im samochód komornik miał zabrać :) gołodupce

Andrzej S.
2 lat temu

Z tą licytacją to sobie Prezesie strzelasz w kolano. Zajmij się lepiej poprawą organizacji ,abyśmy za rok dali radę w ekstraklasie skoro twierdzisz publicznie, że nie damy a nie wyciągasz pieniądze od kibiców pod pretekstem licytacji. (Czy na organizację takowej nie jest wymagane zresztą jakieś pozwolenie?,) Ja rok temu karnet kurwa kupiłem na sezon,a byłem na trzech meczach nie z mojej winy i łapy po zwrot kasy nie wyciągam. A od zarąbania czasu było żeby dostawić te dwa rzędy krzesełek na dole ,to tego oczywiście nie dało się zrobić. Naciągajcie dalej kibiców jak rząd kierowców na cenę benzyny ,to się… Czytaj więcej »

Rafał
Odpowiedź do  Andrzej S.
2 lat temu

100%popieram

Mario
Odpowiedź do  Andrzej S.
2 lat temu

zgadza się ja byłem na jednym meczu ale klub wziął kasę za 17 i kurwa ani złotówki nie oddał sobie kurwa licytujcie obejrzę w telewizji i mam wyjebane na to

Kixon
Odpowiedź do  Andrzej S.
2 lat temu

Nikt Cie nie zmusza do chodzenia na Widzew. Przeznacz kase na cos innego i nie płacz jak baba

Andrzej S.
Odpowiedź do  Kixon
2 lat temu

Chodziłem na Widzew pewnie jak Cię jeszcze na świecie nie było.Chodzę i będę chodził qwa z balkonikiem nawet.
Gdzie tu widzisz,żebym płakał?
Jestem przeciwko wyciąganiu pieniędzy od kibiców/ obywateli przez kluby/ rządy pod dowolnymi pretekstami.

twardypab64
2 lat temu

Kur.a poraz kolejny kupiłem karnet na cały sezon, i muszę drzeć czy wpuszczą mnie na derby. Zaznaczam że w tej rundzie zapisałem się wraz z synem na jeden z meczów i syn dostał wejściówkę, ja niestety nie. Ale gdy zakupiłem bilet problemu nie było z dostaniem się na mecz, czyli płaciłem dwa razy za jedno spotkanie. Ktoś chyba robi ze mnie wała.

Kixon
Odpowiedź do  twardypab64
2 lat temu

Ale z ciebie niemota

Woznym
2 lat temu

Nauczcie się czytać ze zrozumieniem a nie robicie gówno burze. Osoby zaszczepione z karnetem lub takie które dostaną kod od osoby która zwalnia swoje miejsce wchodzą bez licytacji!!!

maniek
Odpowiedź do  Woznym
2 lat temu

a ja pójdę twoim myśleniem masz karnet to wpłać jeszcze 200zl na akademie jak taki wielki widzewiak jestes no przecierz ci karnetowicze to tacy wielcy pomagający klubowi ja tez 5lat kupowalem 3 karnety

Woznym
Odpowiedź do  maniek
2 lat temu

Tyle ile chciałem wpłaciłem więc pozdrawiam

Zbych
Odpowiedź do  maniek
2 lat temu

Widzę że nie tylko czytanie ze zrozumieniem to dla Ciebie problem. Jeszcze większy problem masz z pisownią w ojczystym języku, a do tego wierzysz w bajki które sam tworzysz, tak jak ta o tym że karnetowicze muszą jesz że dopłacać aby dostać się na derby.

Kixon
Odpowiedź do  maniek
2 lat temu

Poglowki w natarciu… Skad was tu tylu

Andrzej S.
Odpowiedź do  Kixon
2 lat temu

Poczułem się urażony.
Skoro mnie też zaliczasz koleżko do półgłówków ( ciekawe czemu napisałeś przez „o” czyżby obawa o ortografię? )To ja dla zachowania proporcji nazwę Cię łbem.
Całym ale zakutym.

Kamil_
2 lat temu

Zapisy miały się skończyć o 19.10 a tymczasem cały czas przybywa zgłoszeń? Ktoś coś wie? Kiedy będą przyznane bilety?

Bartek85
2 lat temu

Przyjmowanie wniosków na najbliższy mecz jest już zamknięte. Wszyscy karnetowicze, którzy aplikowali, otrzymają bilet.

60
0
Would love your thoughts, please comment.x