Padają kolejne nazwiska możliwych prezesów. Niektóre szokują

7 grudnia 2018, 13:22 | Autor:

Dużo wskazuje na to, że nie będzie wakatu na stanowisku prezesa Widzewa. Wraz z nowym rokiem opuści je Przemysław Klementowski, ale chętnych na jego zastąpienie nie brakuje. Pojawiają się nowe nazwiska.

Póki co nikt z klubu oficjalnie nie zabrał głosu. Giełda nazwisk trwa jedynie w przestrzeni medialnej, do której przeniknęła już osoba Martyny Pajączek. Była szefowa Miedzi Legnica, o której informował „Express Ilustrowany”, ma być jednak tylko jedną z kandydatek do roli prezesa Widzewa.

Inne kandydatury przedstawiła „Wyborcza”. Na opublikowanej w czwartek krótkiej liście widnieje m.in. Artur Kapelko, który swojego czasu zasłynął z kontrowersyjnej decyzji o przeniesieniu meczów Górnika Łęczna, którego był prezesem, na nowy stadion do Lublina. Wywołało to olbrzymi protest kibiców klubu, bojkot lubelskich spotkań i w konsekwencji doprowadziło do odejścia Kapelki. Aktualnie doradza on zarządowi Zagłębia Lubin.

Na hipotetycznej liście są też nazwiska Władysława Puchalskiego (obecnie pracuje w Polskim Związku Piłki Nożnej), który był już szefem łódzkiego klubu w czasach, gdy jego właścicielem został Zbigniew Boniek, a także… Jerzego Engela. Były selekcjoner reprezentacji Polski jakiś czas temu zarządzał Polonią Warszawa, która wisi na granicy bankructwa. Wśród fanów „Czarnych Koszul” stał się od tamtego czasu persona non grata.

Ile z przedstawionych przez media osób ma rzeczywiście szansę objęcia schedy po Klementowskim? Największe z nich daje się Pajączek, ale są także kandydatury, które (na razie?) nie trafiły do gazet. Na finalizację rozmów zapewne jeszcze poczekamy. Rada Nadzorcza, która szuka nowego prezesa, ma jeszcze trochę czasu.

Foto: widzew.com

48
Dodaj komentarz

21 Comment threads
27 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
30 Comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Steffen

Oby nie Engel – cała jego kadencja w KSP, to same szumne zapowiedzi, o co to nie walczą (awans, stadion itd.). Wszystkie zapowiedzi niestety bez pokrycia. W efekcie Czarne Koszule popadły tylko w większą rujnację. Oby nikt nie brał tej kandydatury na poważnie…

Z tego całego szokującego towarzystwa to tylko Pani Pajaczek

Seweryn

Przed Kapelką i Engelem niech nas Bóg chroni, bo szybko zejdziemy poniżej szczebla centralnego. Z tych 4 nazwisk Pajączek brzmi najlepiej widzà efekty jej pracy. Oby wybór nowego prezesa przełożył się na lepsze transfery i przede wszystkim lepszą grę z UMŁ, z którymi będzie trzeba mocno powojować.

Arkadiusz

Przestancie juz z ta wyborcza jedzie po Widzewie jak moze nie długo napisza ze babcia klozetowa z dworca centralnego w Pcimiu tez stara sie o ta posade

Piotr Z.

GW dużo pisze o Widzewie, bo tam są ludzie żywo zainteresowani tym co się dzieje w klubie. To raczej Express jedzie po Widzewie jak może.

Jasiu

żywo zainteresowani to tam są tylko wtedy, kiedy w ten Widzew można uderzyć

Michał

Ale to chyba nie w Widzew uderzyć tylko w bandytów udających kibiców Widzewa. I słusznie.

rafal

o Widzewie sie pisze bo to medialny klub a za kazde pisanie idzie kasa. Ile w tym jest prawdy i rozsadku to wie mysle ze tylko kilka osob.

Ibra

I co wnosi ten news czasami piszecie dla samego pisania bez sensu

Paweł

Mam nadzieję, że te wszystkie nazwiska to tylko zwykłe „gadanie”. Prezesem powinna być osoba, która Widzew ma we krwi, a nie której nasz klub jest obojętny. Już byli tu tacy, którzy z Widzewem nie mieli nic wspólnego dużo mówili, a skończyło się pamiętamy jak. Więc jeżeli prezes to tylko z Widzewskiej rodziny !!!

138

Był Ferdzyn i jaja z pieniędzmi były, a przecież to Widzewiak. Byli tez inni Widzewiacy na różnych stanowiskach i wcale ciekawie nie było, wiec bez przesady z tymi Widzewiakami na każdym możliwym stanowisku.

Jack

Co wy do tego Ferdzyna jakie jaja z pieniędzmi przecież ledwie starczało na wypłaty dla kopaczy kontrakty były niskie , błędów jak na takie warunki pracy niewiele popełniono. Ale Społeczność Widzewska szanowała i lubiła Marcina a w Klubie panowała rodzinna atmosfera , więc pewne osoby postanowiły się go pozbyć i zdyskredytować .

Tomek

Nie powołujcie się na ta wyborczą. Te informacje są z dupy wzięte

Misza

Dla mnie puchalski

tom87

Z tym engelem to jakiemuś pismakowi się sufit na łeb spierdolił

rafal

Tom zgadzam sie z Toba w miliardzie procentow ;)

Zygmunt

Prezesem powinien pozostać Klementowski. Klub zawsze może stworzyć nowe stanowiska pracy i zatrudnić ludzi z doświadczeniem w piłce czy biznesie. Klementowski jest gwarantem pewnych zasad bo sam jest uczciwym człowiekiem. Jest gwarantem tego, że Widzew nie wróci do mrocznych czasów sprzed 2015. Tacy ludzie to dzisiaj wymierający gatunek. Dlatego powinien pozostać na stanowisku Prezesa.

tom87

Ale nie zostanie i przyjdzie ktoś nowy, skończcie te żale, bo na Klememtowskim świat się nie kończy. Poza tym klubem rządzi Stowarzyszenie nie prezes a tam zasiadają Widzewiacy. Sam Klementowski z klubu też nie odchodzi.

Zygmunt

Bezpośrednio za działalność klubu odpowiada Zarząd. Stowarzyszenie jako właściciel spółki pełni wg litery prawa inne funkcje, np odwołuje i mianuje członków zarządu.

138

Chyba miał czas na zatrudnienie ludzi? Nie zrobił tego, wiec czas na kogoś nowego.

Zygmunt

Zmiany w strukturze organizacyjnej spółki wymagają aprobaty ze strony Stowarzyszenia jako akcjonariusza.

138

no czyli nie miał siły przebicia, albo nie próbował skoro przez ten czas struktura wygląda jak wygląda

Bogdan

Klementowski po prostu ,najzwyczajniej w świecie chce po tak wyczerpujacym okresie normalnie funkcjonować bo ma rodzinę .Jesli przez dlugi czas tej normalnosci człowiekowi brakuje to musi (by być normalnym) pewne decyzje życiowo wazne podjąć.I on to zrobił.Po kilku latach prezesowania człowiek musi odpocząc w zakresie psycho-fizycznym i to normalne i ludzkie.

rebel

Pani Martyna ONLY! jak na razie

Daro

Michał Yoda Sapota

Markoni

Sapota – dla mnie dobra kandydatura. Serce ma widzewskie, głowę do interesów również.

Puchalski !!!!

Markoni

Dla mnie odpada w 1lidze kiblowaliśmy za korupcje która miała miejsce za jego kadencji.
Nigdy więcej na szczycie władzy klubu, ludzi którzy nie budują jego renomy a niszczą.

Jako kibic Widzewa powinieneś wiedzieć, że była to korupcja wynikająca z inicjatywy jednego człowieka, który zresztą niedawno (po 15 latach od wydarzenia) został za nią skazany.

Aaa

Bedzie Pajeczek na 100%. Zarzad byl nie zadowolony z klementowskiego za brak efektow w rozmowach z miastem a kto lepiej sie dogadada ze zdanowska jak nie druga kobieta. Zwlaszcza ze zdanowska ma feministyczne ciagotki

rafal

buahahahaha przepraszam do Pani Pajaczek nic nie mam ale agrument ze dwie Kobiety sie dogadaja to jest kosmos. Wpusc dwie Kobiety do domu i zobacz co sie dzieje ;) przepraszam nie wiem ile masz lat.

Zeby to nie bylo seksistowskie. Bo ja do Pajaczka nic nie mam, zdrowa Kobieta rozsadna kreatywna.

Tylko podloze dogadania sie z hanka niestety dosc trudne;)

Aaa

A co ma tu wiek do tego? Widac ze gazet nie czytasz i telewizji nie ogladasz skoro nie wiesz jak one sa ostatnio zintegrowane. Na marsze chodza itd. A co ty myslisz ze innych kandydatow nie maja lepszych? Ciesze sie ze ci humor poprawilem ale smiejesz sie z wlasnej glupoty

rafal

rany boskie . w ogole mnie nie zrozumiales. Spytalem sie ile masz lat pod wzgledem tego jak postrzegasz 2 Kobiety w jednym domu. Dorosle z haryzma.

Napisalem ze do Pani Pajaczek nic nie mam. Ze to konkretna babka.

Fakt telewizji nie ogladam, mam sporo innych zajec

Aaa

Dobrze cie zrozumialem. Co innego jak kobiety wspolpracuja na innym gruncie niz kuchnia domowa. Przepraszam nie wiem gdzie pracujesz skoro nie wiesz jak to funkcjonuje

rafal

nie napisalem o kuchni domowej tylko o domu jakim jest dla nas Widzew. Wiec zle mnie zrozumiales. Generalnie lubie ta ceche u Kobiet ze sa zawziete ale dla Pani Pajaczek hanka niestety nie jest zadnym wyzwaniem a z racji pozycji bedzie chciala udawadniac swa szwawa role nie tylko na plaszczyznie ekonomicznej i sportowej ale rowniez chcac wystawic swoj garbaty nos ponad bagno w ktorym tkwi. Nie widze w tym zadnych pozytywow ze to Kobieta z Kobieta. Poza tym to faceci maja znacznie wiekszy wplyw na Kobiety niz Kobieta na Kobiete. Oczywiscie w wiekszosci przypadkow ;) Oczywiscie masz prawo miec swoje… Czytaj więcej »

lacjky Luck

kto jest włascicielem Widzewa..nr 1 ?! jedna osoba czy kilka w stowarzyszeniu ?

Zygmunt

Stowarzyszenie jako osobny podmiot jest właścicielem spółki. Członkowie Stowarzyszenia nie są właścicielami Widzewa.

Lacjky Luck

czyli kto to jest stowrzyszenie ?!

Zygmunt

Zrzeszenie osób (członków). Stowarzyszenie Widzewa ma nr KRS 0000565812. Wejdź sobie na KRS online i zobaczysz skład zarządu stowarzyszenia. Być może na stronie oficjalnej jest statut.

Lacjky Luck

oki dzięki.już wiem o co chodzi.Czyli Klemen jako…dobrą robotę zrobił Pozdro tylko WIDZEW !!!

Zygmunt

Na to wygląda. Pozdrawiam.

Czyli wpierdolenie swojaka z pzpn. Ja pierdole czy wy jestescie slepi i głusi.

Lacjky Luck

łotr…nie chce mi sie ciebie obrażać..chodzi mi tylko kto jest w Widzewie osoba nr 1.Osoba która ma decydujące slowo i podpis ?1

zgredek

Za Puchalskiego było godnie.
PozdRo… Widzew NIGDY nie zginie !!! 1910 > 1909

Gruppenfuhrer Wolf

A wieprz Grajewski jeszcze się nie ujawnił?

Mar

Kurwa kto wpada na pomysl kandydatury Engela. Kto to jest i co ma wspolnego z prezesura. Z matematyki wiemy, zero podniesione do entej potegi zawsze pozostanie zetem. W tym przypadku nie wiem tylko, kto jest wiekszym zerem – Engel czy ten, ktory wymyslil jego kandydature na prezia Widzewa.

Darek

Zmiana prezesa nic nie pomoże jeśli w klubie nie będzie jedności i woli walki o najwyższe cele i równe zarobki

Jacek

Prezesem naszego Widzewa powinna być osoba emocjonalnie związana z naszym klubem!

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress