Karnety na kolejny sezon jednak na niższym poziomie cenowym?

29 maja 2023, 19:52 | Autor:

W trakcie trwania rundy wiosennej w przestrzeni medialnej pojawiła się zapowiedź podwyżek cen karnetów i biletów oraz wynajmu lóż biznesowych. Ostatnie zmiany w zarządzie Widzewa mogą jednak zmienić wcześniej sygnalizowane plany.

Od momentu oddania do użytku nowego stadionu, w marcu 2017 roku, co sezon kibice RTS wykupują wszystkie lub prawie wszystkie dostępne w sprzedaży stałe wejściówki. Klub zarabia także na ponownej dystrybucji części miejsc, ponieważ posiadacze karnetów mają możliwość zwolnienia swojego krzesełka, jeśli nie zamierzają pojawić się na meczu. Za każde takie działanie otrzymują 1% rabatu na kolejny abonament.

Przychody ze sprzedaży karnetów i biletów, a także wynajmu lóż sektorowi biznesowemu (wszystkie mają swych użytkowników), stanowią lwią część klubowego budżetu. Już dawno włodarze doszli jednak do ściany, jeśli chodzi o możliwość zarabiania na dniu meczowych. Przyczyną tego stanu rzeczy jest oczywiście obiekt zbyt mały, jak na potrzeby widzewskiej społeczności. Zwiększenie pojemności trybun jest jednak mrzonką, choć wielu chciałoby, aby działacze mocno na to naciskali. W przeszłości istniał pomysł na dołożenie symbolicznych pięciuset miejsc, ale później ten temat porzucono.

Jedynym sposobem na zwiększenie wpływów, jest podwyżka cen. W ostatnim czasie mówiło się, że może ona wynieść nawet 25%, co z jednej strony dałoby budżetowi solidny zastrzyk pieniędzy, ale z drugiej mogło spowodować niezadowolenie fanów. Żaden kibic nie lubi przecież płacić więcej za ten sam towar czy usługę. Nie wiemy więc, czy nowa polityka cenowa nie zmniejszyłaby popytu i nie odbiła się na dystrybucji karnetów. Zwłaszcza w obliczu bardzo złej piłkarsko rundy wiosennej w wykonaniu drużyny Janusza Niedźwiedzia. Choć piłkarze cel zrealizowali i utrzymali się w Ekstraklasie, zostawali po sobie bardzo złe ostatnie wrażenie.

Okazuje się, że podwyżka cen wcale nie jest przy Piłsudskiego przesądzona. Być może do niej dojdzie, ale w mniejszym stopniu. Sugerował to właściciel klubu na niedawnej konferencji prasowej, poświęconej zmianom w zarządzie. „Obiektu rozbudować nie sposób, więc jeśli trybuny są wypełnione posiadaczami karnetów, jedynym środkiem na ewentualne zwiększenie przychodów z dnia meczowego jest podniesienie cen. Zawsze będę jednak powtarzał, że moim priorytetem jest pełen stadion” – powiedział Tomasz Stamirowski.

Uważa on, że znaczne zwiększenie opłat za możliwość oglądania spotkań RTS mogłaby doprowadzić do degradacji frekwencji, z której klub słynie w ostatnich latach. Tłumy na trybunach i wspaniała atmosfera na nich to jedno z największych marketingowych aktywów. Na szczęście włodarze zaczęli chyba zdawać sobie z tego sprawę. „Pewnie więcej zarobilibyśmy, gdybyśmy podwyższyli opłaty za bilety o pięćdziesiąt procent i pogodzili się z siedemdziesięcioprocentową frekwencją, ale dla mnie najwyższą wartością jest ten tłum kibiców. Jesteśmy klubem o korzeniach robotniczych. Nie będziemy odżegnywać się od tradycji, żeby cynicznie maksymalizować zyski” – dodawał Stamirowski.

Wkrótce przekonamy się, jaką strategię obierze nowy prezes Michał Rydz. Można się domyślać, że jego głos będzie w tej sprawie decydujący, wszak właśnie on odpowiada w Widzewie za sprzedaż i marketing. Karnety mają zostać udostępnione do zakupu w czerwcu.

Subskrybuj
Powiadom o
76 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Aegirsson
10 miesięcy temu

Myślę, że widzewska społeczność zawsze była bardzo świadoma i teraz też tak będzie. Wzrost cen jest wszechobecny i Klub też ma większe koszty. Wzrost cen będzie usprawiedliwiony, tym bardziej że w naszym przypadku proporcja podaży i popytu jest nieporównywalna z innymi klubami w Polsce. Jeśli ktoś stwierdzi: za co mam płacić? Za taką grę jak ostatnio? Albo coś w tym stylu… to niech łaskawie zrezygnuje z karnetu i odda miejsce prawdziwym kibicom. Kibicem Widzewa się jest do końca życia lub jest się sezonowym lanserem na potrzeby Facebooka… zawsze można przenieść się na ełkałes, tam jest dużo promocji i wolnych miejsc.… Czytaj więcej »

lewiatan137
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Prawdziwi kibice to rozumieją i pewnie pogodzą się z podwyżką o ile będzie ROZWAZNA.

przemeklewicki
Odpowiedź do  lewiatan137
10 miesięcy temu

Tymbardziej ze klub otrzymuje kase ze zwalnianych biletow ! w tym sezonie to było ponad 40 tys zwolnionych krzesełek….

przemeklewicki
Odpowiedź do  przemeklewicki
10 miesięcy temu

To w tej rundzie na jesieni troche mniej ale w calym sezonie uzbierało sie tego bardzo duzo bo az 70 tys wiec to tez jest duzy wklad do budzetu i mysle ze tez 10 % podwyzki bedzie adekwatny dla kibica!

Sytuacja
Odpowiedź do  przemeklewicki
10 miesięcy temu

Wczoraj liczyłem, zwolniliśmy 70 310biletów!!!!!

majcher
Odpowiedź do  Sytuacja
10 miesięcy temu

Pytanie czy wszystkie zwolnione zostały sprzedane. Co do podwyżki za bilety to powinna być 5-10 zł, a karnety 50-100 zł. Redakcja powinna zrobić ankietę na stronie, albo klub na swojej.

Red Army
Odpowiedź do  majcher
10 miesięcy temu

Żadnej ankiety tylko musi być podwyżka minimum 30 % !!

romek
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Komentarz sponsorowany?

Leon
Odpowiedź do  romek
10 miesięcy temu

Nie, to jest komentarz myślącego „inaczej”

Seba
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Kolego pieniądze ze sprzedaży karnetów są dla klubu i między innymi na wypłaty dla piłkarzy…więc jeśli kibic ma w sercu Widzew kupi karnet ale tym samym chce obejrzeć mecz gre do dwóch bramek a nie broniący się Widzew przez pół rundy i przegrywający cco mecz u siebie dla kibiców tez powinien być jakiś szacunek tak???tymbardziej ze to piłkarzy praca i za darmo nie grają więc powinni zapierdalać

Mr1910
Odpowiedź do  Seba
10 miesięcy temu

Dokładnie nie muszą być same wygrane, ale niech ta gra ma jakieś ręce i nogi. A nie, że idziesz i praktycznie na 99% wiesz, że w plecy. Być stale happy niezależnie czy drużyna wygrywa czy przegrywa czy gra dobrze czy tragicznie, to też chore.

Przemek
Odpowiedź do  Mr1910
10 miesięcy temu

Zgadzam się z tobą w 1910%

majcher
Odpowiedź do  Seba
10 miesięcy temu

Chcesz oglądać lepszą drużynę, płacisz więcej za karnet/bilet, klub kupuje lepszych zawodników.

Bogdan
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Przypominam, że są dodatkowe pieniądze od sponsorów ligii i transmisji i to duże. Tak na marginesie o podwyżkach.

Sławomir
Odpowiedź do  Bogdan
10 miesięcy temu

Nie można też zapominać o naszych wielu sponsorach,bo oni też muszą więcej płacić za reklamowanie swoich produktów i swojej firmowej marki.Muszą teraz wyłożyć kasę na transfery,żeby ich produkty,bądź usługi , były kupowane i dobrze rozreklamowane.Do tego potrzebne są dobre transfery,które dadzą gwarancję odnoszenia ligowych zwycięstw,a tym samym przyczynią się do wzrostu sprzedaży artykułów i usług wszystkich widzewskich sponsorów…

romek
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Tak więc wg Ciebie,są prawdziwi kibice i mniej prawdziwi -czyli tacy którzy, – jeśli mają inne zdanie, powinni wypieprzać za tory. Brawo. Myślę, że już eks prezes wprowadził taką narrację, że wszyscy jako „Widzewska rodzina” powinniśmy wspierać klub i tu pełna zgoda. Rodzinie przecież należy pomagać. Na autobus, na ośrodek a właściwie na jego projekt itp. Tyle tylko, że trochę dziwnie to brzmiało, jeśli mówił o tym ” tymczasowy członek rodziny” zarabiający pewnie z 5 razy tyle ile przeciętny kibic i zbierający kasę aby wesprzeć Nestora rodziny, który…jest milionerem.

Zoltar
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Dziecko gwiazd czemu krytykujesz innych??? Czy jedynym wyznacznikiem prawdziwego kibica jest zakupiony karnet??? Nie gardź innymi za to, że myślą inaczej niż Ty. Z całego serca życzę Ci karnetu na całe życie.

Maniek
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Słuchaj nie czytałem ndo końca twojego wpisu ale podwyżka nmax 10% to rozumie ale nie 25%

Rafi
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Jak już nie chcą podwyższać ceny karnetów w rozsądnej granicy to zarządzie zostaw je w obecnej cenie . Obniżać nie ma po co.

Hycel
Odpowiedź do  Aegirsson
10 miesięcy temu

Płacę i wymagam a te swoje wypociny na temat jaki jest prawdziwy kibic możesz w przedszkolu dzieciom wciskać.Moze ty jesteś chory umysłowo bo ja nie i nie będę płacił za gniot nawet jak zmniejszą ceny

Klaudiusz
Odpowiedź do  Hycel
10 miesięcy temu

Żałujesz, nie plac. Ja chętnie odkupię Twój karnet

Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Opamiętajcie się z kupowaniem tych karnetów. Pasiemy tłustą świnię. A frekwencja nie ma związku z poziomem sportowym. Do tego nie powiększą nigdy stadionu,bo i po co. Karnety a później zwalnianie czyli opylają miejsca dwa razy. Rekord już pobity, brawo, brawo,a teraz czas włączyć myślenie.
Inaczej takie rundy wstydu będą częściej.
Hmmm, właściwie to częściej się nie da…

IRadosław j
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Nie kupuj.

Leon
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Co mają wspólnego rundy wstydu do karnetów?

Tomasz
Odpowiedź do  Leon
10 miesięcy temu

Obawiam się ze przekonasz się na wiosnę 2024.

Krzysztofpiastòw
Odpowiedź do  Leon
10 miesięcy temu

Bardzo dużo. Wykupujemy cały stadion bo jest za mały. Klub ma stały PEWNY dochód. Plus za zwalnianie.Niby dobrze. Tylko rodzi to patologie. Brak rozbudowy stadionu bla bla nie da się. Bo przecież nie wiadomo ile karnetów by się sprzedało gdyby były dostępne dla wszystkich chętnych. ( Tzn wiadomo że mniej) Brak powiązania formy sportowej/wyników do frekwencji – kupiłeś karnet to idziesz,a jak nie to weźmie bilet ktoś inny z pocałowaniem reki. Więc po co się starać, kibol kupi zapłaci. Nie myśl sobie że te korpo gadki z zarządu mają jakiś związek z rzeczywistością. Jesteśmy maszynką do zarabiania pieniędzy a kibol… Czytaj więcej »

andirts
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Najlepsze w tej rozkmince jest: kupujesz karny to idziesz/ jeśli nie, kto inny bierze bilet…i to jest przyczyną wiosennej padaki…brawo…Zeszła wiosna skończyła się awansem i 3 miejscem za rundę wiosenną w 1 lidze, ale pod tezę by nie pasowało więc wszystkie wiosny takie same…ech

Leon
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

To że korpo gadki zarzadu to plucie nam w twarz to pisze o tym od dawna. To, że nas doją, dopóki się sie da też pisze od dawna. Za stadion Miasto odpowiada i pewnie jak zapotrzebowanie będzie skladane na 50K biletów niewiele to zmieni. Zwalniam karnet ok godz 23 i w systemie widnieje może z 10 sekund. Więc jakby zwolniono odpowiednio wcześnie 10K karnetów myślę, że poszłyby wszystkie. W ciemno nikt nie będzie jechał x km do Łodzi być moze tylko zwiedzić stadion z zewnątrz

mario
Odpowiedź do  Leon
10 miesięcy temu

Nie daj się doić zwolnij karnet inni kupią i nie będą p…

Leon
Odpowiedź do  mario
10 miesięcy temu

Ja się nie daje doić. Karnetu nie zwolnię. P… się

Noname
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Dzisiaj powiększenie stadionu, pewnie by kosztowało tyle co wybudowanie go kiedyś całego. Mi szkoda, że nie przeszła koncepcja na 19100 miejsc na stadionie. Niewiele więcej niż jest, ale większe stadiony są wymagane dopiero w półfinale Ligi Mistrzów (raczej żaden Polski klub się tam nie wybiera).

lewiatan137
Odpowiedź do  Noname
10 miesięcy temu

To troche się mylisz bo koncepcja z stadionem na 19100 dotyczyła stadionu z 3 trybunami bez północnej i jak widać rozbudowę o Północnej trybuny można by było przeforsować przy rozbudowie kaesu i teraz by było jakieś 22500 a kosztowało by ułamek tego co rozbudowa kaesu.

Cody
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Spieprzaj dziadu za tory! Tam lubią takich kmiotów!

Krzysztofpiastòw
Odpowiedź do  Cody
10 miesięcy temu

Ten dziad to by ci sęków nawsadzał tak żebyś kredki z piòrnika tydzień zbierał,pryszczaty gimbusie.

WIDZEWIAK
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Mam wrazenie,ze te wszystkie pochlebne komentarze odnosnie kupowania karnetow to pisze jedna i ta sama osoba.

andirts
Odpowiedź do  WIDZEWIAK
10 miesięcy temu

Tak. Ta sama co je potem kupuje w komplecie…

Rafał
Odpowiedź do  andirts
10 miesięcy temu

Genialne;)

Tomasz
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Krzysztof szkoda nerwów na chłoptasia z takimi zatorowymi argumentami.

daro
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

To jest chyba troll z kalesu

andirts
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Nie kupuj, nie rób łaski…

Klaudiusz
Odpowiedź do  Krzysztofpiastòw
10 miesięcy temu

Nikt Cie nie zmusza….nie chcesz, spadaj….

Reminio
10 miesięcy temu

Osobiście jestem za podwyzka. Nie robcie tego błędu. Koszta utrzymania zdrożały, oczekiwania żelusiow także…a co najważniejsze?. Nie chcę potem słuchać, że nie zrobilusmy transferów , bo nie było kasy i wyzszych cen biletów. A tak nie będzie żadnego tłumaczenia i robienia z nas…

defensywny napastnik
Odpowiedź do  Reminio
10 miesięcy temu

Swędzi cię portfel …….idź i daj.

Leon
10 miesięcy temu

Co wszyscy mądrzy, co tak energicznie chcą podwyżki cen, bo to, bo tamto niech się pochwala jakie podwyżki dostają w robocie…tylko z początkiem stycznia,nbo wzrasta najniższa krajowa? Ps zrobią podwyżkę niższa celowo, żeby dodatkowo zdyskredytować alkomata…

Reminio
Odpowiedź do  Leon
10 miesięcy temu

Ja akurat dostałem obniżkę i mam wkurw. Ale podniesienie o glupie 100 zł W SKALI SEZONU, nie zaburzy funduszy rodziny i nie spowoduje awantur, rozwodów itp. Przy sprzedaży 16.000 będzie to 1.600.000 zL więcej. Da to możliwość zakontraktować 3 średniej klasy zawodnikow, badz dwóch teoretycznie lepszych. Przy naszej biedzie kadrowej jest to duża pomóc dla klubu.

Last edited 10 miesięcy temu by Reminio
Tomasz
Odpowiedź do  Reminio
10 miesięcy temu

Pod warunkiem,że kasa pójdzie rzeczywiście na transfery a nie zostanie „przejedzona” przez stowarzyszenie.

Reminio
Odpowiedź do  Tomasz
10 miesięcy temu

Pod warunkiem…choć tego nie możemy być pewni imprawdy się nie dowiemy.

Normalny
10 miesięcy temu

Cześć wszystkim, od początku nowego stadionu zawsze czekałem na ten moment, kiedy pojawi się informacja o sprzedaży karnetów, jednak od 2 lat rozum mówi jedno, a serce drugie.
Liczę jednak, że nie będziemy chłopcami do bicia w przyszłym sezonie. I taka prośba do zarządu, trenerów i piłkarzyków – dla Was Widzew to miejsce pracy, dla nas kibiców, Widzew to więcej niż klub.
Pozdrawiam prawdziwych widzewiaków.

goldi70
10 miesięcy temu

Podwyżki są nieuniknione takie są realia. Ale mówienie w trakcie sezonu, że mogą wynieść 25% to była przesada tak jak informacja o tym że trener może przegrać wszystko do końca. Nie mam nic do MD ale momentami za bardzo pchał się na świecznik. Mimo tragicznej wiosny zarówno ja jak i większość z Was karnet kupimy. Nie dlatego żeby nie stracić miejsca ale dlatego że to jest Widzew. To My jesteśmy zawsze z Widzewem niezależnie od okoliczności. Jeżeli już ma tak zostać że dalej trenerem ma być Niedźwidź to mam nadzieję, że po kilku kolejkach nowego sezonu nie będziemy szukać nowego… Czytaj więcej »

nasztata
10 miesięcy temu

Jeśli mamy grać lepiej, nie mam nic przeciwko podwyżce.

gerwazy
10 miesięcy temu

Jak będą tak grać jak wiosną, to ludziom trzeba będzie dopłacać, żeby przyszli. Średnia przyjemność na własnym stadionie oglądać tylko łomot, od kogo się da.

10 miesięcy temu

isikomen

Zenek
10 miesięcy temu

Ciekawe co za wynalazki nas „wzmocnią” tym razem
Pewnie Bartkowski z Lechii,Drygasy i inne tego typu

Last edited 10 miesięcy temu by Zenek
Smoła
Odpowiedź do  Zenek
10 miesięcy temu

Na pewno będzie zaciąg z okręgówki i to tylko jeden zawodnik, potem spadniemy od razu do A klasy, a miasto zaorze stadion i postawi galerię… Ile można narzekać w kółko? Płacą wam za to?

Drozd33
Odpowiedź do  Zenek
10 miesięcy temu

Drygas ro nie jest zły zawodnik -aczkolwiek ma już najlepsze mecze za sobą. Dla mnie nr jeden ze spadkowiczów to Wolski.Unikajmy za to Śpiączki,Furmana,Szwocha

Wojownik Destylatów
Odpowiedź do  Drozd33
10 miesięcy temu

Czy się to komuś podoba czy nie przy obecnym poziomie „jakości” (a w zasadzie BRAKU JAKOŚCI) środka pomocy w Widzewie taki duecik z petrochemii jak WOLSKI i FURMAN od razu wskakują do pierwszego składu … a HANOUSEK tak jak w pierwszej lidze na środek obrony i … jest porządek.

Last edited 10 miesięcy temu by Wojownik Destylatów
Klaudiusz
Odpowiedź do  Zenek
10 miesięcy temu

Qwa, żałujesz 100zl na podwyżkę karnetu, a chcislbys Messiego w składzie. Ogarnij sie

Drozd33
10 miesięcy temu

Po ostatnich meczach i zachowaniu publiczności.Dawno nie wiedziałem tylu kibiców wychodzących w przerwie i pod koniec meczu.Pojawił się strach u dupy, pewnie za chwilę na siłę kupią kogoś z nazwiskiem żeby przyciągnąć ludzi. 10-15 procent to byłaby uczciwa podwyzka

Sławomir
Odpowiedź do  Drozd33
10 miesięcy temu

Ja sam wychodziłem w przerwie niejednego meczu,bo moje Widzewskie oko,nie mogło oglądać takich żenujących porażek…Dlatego Dróżdż jest u mnie kompletnie spalony,a Kasprzak z Niedźwiedziem,mają żółte kartki.Podwyżka karnetów musi być połączona ze wzrostem poziomu gry i odnoszeniem zwycięstw,bo inaczej publika zredukuje swoje szeregi.Ja jednak pomny tragicznej wiosny, wykupię tylko karnet na jesień chyba,że przeprowadzone transfery będą gwarantować nam seryjne zwycięstwa..

Zenek
10 miesięcy temu

Niech będzie podwyżka nawet i 20%ale kibice chcą wzmocnień a nie jakiś patafianow jak ostatnio.
Już nie dziadujmy tak …

dowcipniś
10 miesięcy temu

Przy tym poziomie klubu nie powinno być podwyżek,sezon wstydu i żenady!!
Każdy liczy na lepsze jutro co wiąże się z podwyżkami,narazie tylko zniechęca.
Stamirowski to tylko „etap” człowiek co daje na wodę i gaz. Ale i tak fajnie że częściowo jest stabilizacja…

Ccc
10 miesięcy temu

Albo podwyżka albo dziadostwo. Trzeba się na coś zdecydować ,najlepsi za frytki nie grają.

Gregor
10 miesięcy temu

Każdy wolny i niezależny człowiek podejmuje wolną decyzję – czy ma coś kupić, czy nie kupować. Wolna wola i wolna kasa. Ja w Polsce nie mieszkam od 2007 roku, ale od zawsze karnet kupowałem i oczywiście zwalniałem miejsce. Teraz karnetu nie kupię. Moja wolna wola. Nie mam potrzeby uzasadniać mojej decyzji. Jeszcze nigdy, jak tej wiosny, nie zostałem tak upokorzony, jako Kibic RTS.

Mike nieżelazny
Odpowiedź do  Gregor
10 miesięcy temu

To słabo pamiętasz. Byczyna, wiosna remisów. Oj chyba były gorsze czasy. Głowa do góry, wytrzyj nos i leć kupuj karnet. Tu się nie chodzi dla wyników.

Red Army
10 miesięcy temu

Rozdawajcie najlepiej za darmo !! A póżniej znowu w łeb od każdego w Ekstraklasie.Panie Stamirowski ceny karnetów są STANOWCZO ZA NISKIE !! Niedługo wejście na mecz będzie kosztowało tyle co jedna ćwiartka wódki. Żenada. Albo budujemy poważny klub,albo oddaj to chłopie w poważne ręce ,jeśli to ma tak wyglądać. około 400 zł to taki majątek ?? Niepełnosprawny płaci 145 zł za 17 meczów. Ośmieszacie po raz kolejny klub takimi planami. Jak takiś pan bogaty to buduj w Końcu te boiska treningowe

Last edited 10 miesięcy temu by Red Army
IRadosław j
Odpowiedź do  Red Army
10 miesięcy temu

Towarzystwo by chciało mieć ligę mistrzów w cenie dziesięciu browarów..

Mike nieżelazny
Odpowiedź do  Red Army
10 miesięcy temu

podniesienie cen karnetów nie sprawi, że będziemy mieli budżet na poziomie Lecha czy Legii. Więc to nie tu nalezy szukać pieniędzy. Niestety w tym momencie kluczowe są dwa aspekty: Sponsoring ( bądź bogaty właściciel) oraz zarządzanie. To drugie było dobrze ogarnianie dotąd. Nie wiem jak będzie teraz. Ale bardzo łatwo jest rzucić kasę na piłkarzy, a potem jedna, dwie kontuzje plus nietrafione transfery i mamy rozklekotaną drużynę, za duże pieniądze.

majcher
Odpowiedź do  Mike nieżelazny
10 miesięcy temu

Nie mieliśmy jakości na ławce rezerwowych, nie mieliśmy napastnika do zmiany. Doszły kartki, kontuzje, nie miał kto grać. Potrzeba kasy i jakości w drużynie. Zgadzam się z tym, że trzeba szukać sponsorów, reklamodawców, a jednocześnie szukanie cięcia kosztów, tam gdzie można. Ale kasa na jakość drużyny potrzebna. Taka Pogoń też nie ma niewiadomo jak bogatego właściciela i wielki budżet.

arch
10 miesięcy temu

Obniżanie ceny jest bezsensu, w sytuacji konieczności wzmocnienia drużyny.

Marcin
10 miesięcy temu

Pierwsze wyniki a pozniej podwyzki.
MIEJSCA:
1-3 20%
4-6 10%
6-8 5%
8-14 0%
Proste nie trzeba mieć fakultetu z matematyki czy fizyki kwantowej.
AVE WIDZEW

Bula
Odpowiedź do  Marcin
10 miesięcy temu

Zajęcie 1 miejsca zaledwie rekompensowało by realna inflację …

Nka
10 miesięcy temu

Podwyżka cen może i wynieść 20% byle szare eminencje ze stowarzyszenia nie wyciągały po nie swoich łap…

Jarek
10 miesięcy temu

Jak podniosą cenę na karnet to i tak go kupię, nawet gdy by grali w 1 lidze

Seba
10 miesięcy temu

Kolejny zajebisty artykuł z którego nic nie wynika. Będzie podwyżka albo jej nie będzie…

Mariusz
10 miesięcy temu

Znów 30.05. w radiu mieszasz politykę ze sportem.Delikatnie ale masz ciągoty polityczne . Nie długo liberalni i lewaccy ludzie będą w małych procentach.Jeśli tak Cię ciągnie do polityki to zostaw te radio .Bo nie da się już słuchać twojego ględzenia i mieszania sportu z polityką. Zacznij zostawiać politykę na pogadanie u siebie w domu.

szczery
10 miesięcy temu

podwyżka jest nieunikniona lecz najwieksza powinna zostac skierowana w strone lóż biznesowych (tam gdzie konczą sie umowy). Loże powinny dawać co najmniej 30-40% wpływów z karnetów. To jest kompletnie zaniedbane źrodło. Loże to salon, wizytówka. Tam powinna być elita przedsiebiorcow, miejsce spotkań biznesu, nauki, samorządu etc. a nie wysweterowane mirki łojące czyścioche. Zdecydowanie klub powienien postawić na zmiane struktury bywalców lóż. Zostaną stworzone warunki to pojawią sie wieksi gracze niż teraz

76
0
Would love your thoughts, please comment.x